30 January 2014

Hari ke 40

Yeay!!! Alhamdulillah...arini last day aku berpantang...seronoknya rasa.....tak tahu nape pantang kali ni rasa macam lama je nak habis....tiap2 hari duk tengok kalendar.... 

Biasa orang pantang 44 hari kan? Aku tak tau nape mak aku pantang 40 hari je.....aku ok jer...lagi cepat lagi baguss....esok dah boleh keluar berjalan dah....hehe..tu mak bidan yang datang umah aku tadi cakap.....dia pun paham keboringan aku kat umah ni....

Hari sabtu ni dah nak balik kl dah.....bermulalah episod baru kat umah......menjaga 2 anak sendiri kat umah.....fuhhhh....


gambar hana dah besar sikit.....
hana pun dah tak sabar nak teman mama shopping....hehe....

22 January 2014

Memperkenalkan....my baby.....^_^

Malas nak cakap banyak.....update pakai fon leceh betul.....



Hai....assalamualaikum semua.....
Nama saya Nur Hana Safiyyah.....
Boleh panggil saya hana je......ya hana na pun boleh.....kihkih....
Ok...tu jer.....bye....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby