27 November 2013

WW: Macam berani je....macam berani je.....


Panjat sampai situ je pun.....
Pastu dah lepas tangan.....
Takut katanya....huh....

9 org syg adam:

intanfirdaus247 said...

selamat pagi..hehe..cam berani je ..cam berani je..hehe..caiyok caiyok!

Kakzakie said...

Wahhh.... Adam beranilah.

Aanie kalau kakaklah kakak yg tak bagi takut jatuh.

Liza Yati said...

Wahh. Berani la Adam. Hehe... Kat mana ni Aanie?

aanie said...

intan: berani la sgt tu..hehe..

kakzakie: takpe kak...ada tali..kalau dia lepas tgn pun x terus jatuh....:)

tapi sy sendiri pun x berani naik...hehe...

liza: kat mid valley..tgkt 3...kat area food court....apa nama ntah kedai tu...

Qhaifa Nur said...

tahniah adam...
berani dan bersemangat waja....

~MommyAqilMedina~ said...

wahh beraninya Adam..ni aanie pergi kat mana ni?nak bawak Aqil datang sinilah jugak..macam sesuai sangat dengan dia yang buas..hihih

Time Traveller said...

kecil2 lagi dah didik mcm nie.. bagus la :D salam kenal..

Aju Mohit said...

cayalah adam, semangatnya dia tu, gaya dah ada dah tu

cikpuanhady said...

wahh..menarik..siap ada safety belt.. adam pon nampak makin besar daa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby