22 January 2014

Memperkenalkan....my baby.....^_^

Malas nak cakap banyak.....update pakai fon leceh betul.....



Hai....assalamualaikum semua.....
Nama saya Nur Hana Safiyyah.....
Boleh panggil saya hana je......ya hana na pun boleh.....kihkih....
Ok...tu jer.....bye....

14 org syg adam:

Imani Iwani said...

alahai baru dpt tngok adik adam..hai bby hana slm kenal..bam bam nyer..
tahniah anie dpt sepasang..

mama_saly said...

alhamdulliah...tahniah
comel la... nama pun cantik,..
slmt bpntang..:)

Kakzakie said...

Lama kakak tunggu tau!
Adam macam mana dpt baby ni?

Selamat berpantang dan jaga Hana & Adam seadilnya Aanie.. tahniah dari kakak buat aanie sekeluarga.

Kakak gembira sebenarnya walau tak dapat pun menyentuhnya:)

syawalsimpsons said...

adoi muka adam N mama kat situ tu..tahniah annie

Mama Safiy Arfan said...

alaa comelnye......bpe hari da ni

~MommyAqilMedina~ said...

hy Hana comel..tembam nya awak..

Aju Mohit said...

yahanana comelnya baby hana, bestnya dpt cium baby, mcm rupa adam pun ada ;)

Siti Asiah said...

tahniah, Adam dah dapat adik...;)

Rafydahouse said...

Salam. jom join GA first sy.
http://rafydahouse.blogspot.com/2014/01/beauti-giveaway-1-by-rafydahouse.html

Kyla Pearlisha said...

Alhamdulillah tahniah ye:)

εïзmummyHazaεïз said...

Tahniah aanie... Abang adam dah dapat bby girl...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam aanie...tahniah ya!Comey baby....

norhazlina said...

masih ada muka korea cina tuh...memang sama ngan abg adam

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. comelnya.. semoga Hana membesar dengan sihat dan jadi anak yang solehah. in shaa Allah. salam perkenalan, sheila follow sini (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby