22 January 2014

Memperkenalkan....my baby.....^_^

Malas nak cakap banyak.....update pakai fon leceh betul.....



Hai....assalamualaikum semua.....
Nama saya Nur Hana Safiyyah.....
Boleh panggil saya hana je......ya hana na pun boleh.....kihkih....
Ok...tu jer.....bye....

14 org syg adam:

Unknown said...

alahai baru dpt tngok adik adam..hai bby hana slm kenal..bam bam nyer..
tahniah anie dpt sepasang..

saly said...

alhamdulliah...tahniah
comel la... nama pun cantik,..
slmt bpntang..:)

Kakzakie Purvit said...

Lama kakak tunggu tau!
Adam macam mana dpt baby ni?

Selamat berpantang dan jaga Hana & Adam seadilnya Aanie.. tahniah dari kakak buat aanie sekeluarga.

Kakak gembira sebenarnya walau tak dapat pun menyentuhnya:)

syawalsimpsons said...

adoi muka adam N mama kat situ tu..tahniah annie

mila said...

alaa comelnye......bpe hari da ni

~Aida@MommyAqilMedinaAmmar~ said...

hy Hana comel..tembam nya awak..

ajumohit said...

yahanana comelnya baby hana, bestnya dpt cium baby, mcm rupa adam pun ada ;)

Siti Asiah said...

tahniah, Adam dah dapat adik...;)

Rafydahouse said...

Salam. jom join GA first sy.
http://rafydahouse.blogspot.com/2014/01/beauti-giveaway-1-by-rafydahouse.html

Unknown said...

Alhamdulillah tahniah ye:)

εïзmmyHazaεïз said...

Tahniah aanie... Abang adam dah dapat bby girl...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam aanie...tahniah ya!Comey baby....

Unknown said...

masih ada muka korea cina tuh...memang sama ngan abg adam

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. comelnya.. semoga Hana membesar dengan sihat dan jadi anak yang solehah. in shaa Allah. salam perkenalan, sheila follow sini (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...