05 June 2013

4 tahun sudah......

Hari ni genap 4 tahun dah kami kawin......weeeeee.....rasa macam baru semalam kami nikah....kehkeh.....ini semua poyo.....err, kad nikah pun takde lagi tau.....tak sempat nak balik kampung buat kad kawin.......mati kalo jais datang serbu.....tunjuk la surat nikah yang besar gedabak tu......heeee....


imbas kembali hari bahagia kami......
bersama familyku yang tersayang......












Lagu ni khas untuk abg.....heeeee...








15 org syg adam:

syawalsimpsons said...

hari ni kan anniversary aanie..tahniah..tunggu la sue punyer jumaat ni,,,

Izan Ishak said...

tahniah aanie n suami... happy anniversary! alhamdulillah... moga kasih sayang kalian kekal hingga ke syurga.

*ehh.. kami pun takde kad nikah tau. nak buat kena balik selangor nampaknya.

Kakzakie Purvit said...

Kalau aanie tunjuk gambar pengantin Adam tanya tak kenapa gambar dia tak ada? Anak kakak dulu ada tanya tau:)

Selamat ulangtahun perkahwinan ke 4 aanie. Moga terus mendapat limpahan keharmonian dan keberkatan.

ajumohit said...

aah la aanie samala anniersary kita!!!! pheewwiitt!!!!

aanie aju ada wat surprise utk hubby, nnti aju bgtau mauhahahah, malam ni tak kemana pun duk umah je hehehe

miyamimayuko said...

Tahniah..aku g maso nikoh mu ni ani.. Igt x..aku,diella n fendy..
Mu pakai songket aku kan...aummmm

aanie said...

sue: wah, ari jumaat...x sabar2...

izan: tq izan..eh, sama rupanya kita...hahaha...

kakzakie: tq kakak...xtau la adam tanya ke x sb x penah tunjuk kat dia lagi...hehe...

aju: fewiiitttt!! ada seprais....bgtau la skrg...nak tiru...kekeke....aanie x tau nak buat apa...

Kaksal: aku igt mu mari nikoh aku....mano blh lupo...
hahaha..songket yg samo...nok wak gano...hok tu jah muat...haha...

Masya said...

happy anniversary .. moga berkekalan...

yatd said...

hai salam perkenalan

hapyy anniversary,semoga kekal ke akhir hyat

jom ke blog saya juga..

http://yatdhamid.blogspot.com/

yatd said...

hi salam perkenalan,

alahaiii comel..

jom ke blog saya juga..tq

http://yatdhamid.blogspot.com/

Ibu Lala said...

epi annibersary. moga jodoh berkekalan hingga ke syurga.

Cho Zila said...

happy anniversary.. 4 tahun yang happykan...

Jue said...

happy aniversery...
lama tak datang rumah anie nie

Kak Amy said...

Happy anniversary dear..

Fiza Rahman said...

Happy anniversary to both of you. Semoga kekal bahagia selamanya.

~Aida@MommyAqilMedinaAmmar~ said...

Amin..Semoga Kekal hingga ke syurga...hadiah yg tak ternilai ade dlm perut aanie tu kan...jg Adam n bakal adik nya dengan sebaiknye ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...