26 August 2013

Baju sape tu?

Satu petang tu amik adam kat taska nampak lain macam je ini budak.....rupa-rupanya dia pakai baju lain....baju orang lain.....kakak dia tertukar baju dengan budak lain agaknya.....

Mama: Adam pakai baju sape ni?
Adam: Baju adam hakeem....
Mama: Eii, tak malu.....ngaku baju dia.....


 singgah beli nasi jap kat Fend Ikan Bakar.....



jangan nanti dia tanya mana baju ni dah la.....
mana nak cari?



suka la tu pakai baju otomen....:)


7 org syg adam:

intanfirdaus247 said...

Salam aidilfitri…hehe..baju sape tu adam? :) hehe..

Kakzakie said...

Habis tu baju Adam kemana pulak? Tertukar tak apa boleh pulangkan..

aanie said...

kakzakie: baju adam ada je dlm beg...igtkan dia pakaikan kat org lain...hehe...pengasuh pening...

Qhaifa Nur said...

kekadang pengasuh ni lupa baju siapa aanie...balik rumah baru kita perasan...

εïзmummyHazaεïз said...

Comel adam...

Aju Mohit said...

samalah aanie, mmg tak boleh elak tertukar baju ni, hehe jangan adam nak baju tu udahle kan ;)

~MommyAida~ said...

hihih..nampak muka happy dia dapat pakai baju Otomen..nanti kena pulangkan balik lah kan..huhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby