07 June 2010

1st Anniversary

Pejam celik...pejam celik...5 Jun lepas genap setahun mama ngan abah kawin....Adam lak genap 3 bln....hehe,dah besar anak mama....dah pandai gelak2,dah blh mengiring (x lama lg blh meniarap la)....

Sempena Anniversary,kitorg g jln2 kt Mid Valley....ok le tu....xleh nak g mkn kt tmpt mahal2 sb skrg ni mama ngn abah sengkek sgt....xtau la nape skrg ni cpt je rasa duit hbs....sblm ni mama x mcm tu pun...biasanya gaji bln ni blh bwk smpi ke gaji bln depan....xde la mcm skrg ni gaji dah hbs pd minggu pertama lg...huhuhu.....

Tp dlm sengkek2 pun, mama terbeli gak la botol susu Avent kt Adam...hehehe....sb dh lama pasang niat nk beli botol Avent kt Adam....skrg ni Jusco tgh sale...so, dpt la 20% discount....ok la,berbaloi gak la....

Kt bawah ni gmbr kitorg jln2 kt dlm mid valey tu....













Jeles ngn gmbr ni...sb dlm gmbr nmpk lawa, tp kt luar biasa je....ish rugi x amik kt sni....

0 org syg adam:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby