12 September 2013

Sebaldi Lego untuk adam......

Masa raya aritu balik kampung adam bawak balik lego sepupu dia.....ada la lebih kurang dalam 10 bijik...pastu duk main la dengan lego tu.....kesian pulak tengok sebab tak cukup nak buat apa pun.....

So, cari punya cari jumpa la lego yang banyaaaakkk tapi tak mahal mana kat aeon big.....nak beli kat toy's r us memang tak mampu la.....duit den tak bertingkek-tingkek......

Masa tunjuk lego ni kemain adam suka sampai terloncat-loncat....hehe...comel tul....:)



balik umah terus tak sabar nak main.......




 hambekkk......sebaldi lego......ada la dalam 100pcs....
 happy betul adam....
tiap-tiap hari ajak main lego.....layankan aje lah.....
dah la suruh mama buat kapal terbang la...helikopter la....
macam la mama pandai buat....
suruh abah baru jadi......




 tu dah kenapa?
mesti tengah merajuk dengan abah ni....
ni kes berebut la ni kot....:)




ok, dah dapat kat adam balik dah.....


Bila dah main lego ni, kurang la sikit adam duk mengadap laptop....kalau tak, sepanjang masa ngadap laptop je....panggil pun buat dengar tak dengar je.....


7 org syg adam:

Qhaifa Nur said...

seronok main lego ni aanie...
anak-anak kita jadi lebih kreatif...

Cho Zila said...

baguih main lego dari duk ngadap internet atau game... berjalan gak otaktu.. lagipoun tak sakit mata...

syawalsimpsons said...

aik berebut ngan abah dier..kikikikikikik

Kakzakie said...

OK juga Adam dah leka dgn lego ni aanie. Biarlah dia nak reka apa pun kata aje cantik dan pandai bagi dia happy:)

~MommyAqilMedina~ said...

wahh..sama macam Aqil punya..beli kat Jusco baru RM 20 kan..kalau kat toy's r us..mau makan ratus..huhuh..takpe..yang penting gud for his brain..hihih..

**Aanie, aida dah buat pasal entry KPMC tu tau..nanti kalau nak tanya pape lagi,juz bagitau ye.. :)

Zira Aziz said...

..msm zmn kanak2 riang dulu pn suka main lego..besnye..nk join blh?..hehe

Aju Mohit said...

alamak bestnya dpt main lego, nnti nak belikan jugalah utk adam, skrg ni duk berlari kat luar ikut kakak2nya, nak dikunci dalam umah mau meraung satu taman bleh dengar hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby