12 December 2013

Pulut mangga


Aritu teringin sangat nak makan pulut mangga.....
Cari kat Kg Baru sebab ada 1 kedai ni jual pulut mangga ni...
Sekali takde lak masa pegi tu.....

Maka, tiap-tiap ari la mintak hubby belikan.....
Selagi tak dapat kan....??
Bila dah dapat, habis pun tak...
Sebab tekak cakap pulut durian lagi best....kekeke....

Nak kena cari pulut durian la pulak.....^_^


8 org syg adam:

syawalsimpsons said...

tekak waktu pregnantkan..macam2..kikikikik

Fiza Rahman said...

Pasar malam kat bangi ni ada jual pulut mangga. Memang sedap.

Kakzakie said...

Org mengidam memang macam tu aanie. Kalau tak dapat tak puas tapi bila dah dapat sikit pun jadilah..

Cari durian pulak dah hihi..

intanfirdaus247 said...

seedapnyaaa..da lama x makan pulut mangga nih

::NureeN:: said...

baru mkn 3mgu lps kat siam express.. sedap :)

Kniedaz said...

kenala cari juga..kadang tu bukan nak makan sangat..hehe

Lynn Hamzah said...

hihihihih...x per...bukan selalu pun...

~MommyAqilMedina~ said...

adoii sedap gilee..yang tak mengandung ni pun nampak macam teringin amat..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby