24 July 2013

Update dah....

Huaarggghhhh, lamanya tak update blog.....tenet kat ofis ni lemah betul....macam la dia puasa kan?? huh....

Aku bulan puasa kali ni memang agak lembik sikit....memang mencabar betul.....tension betul tengok jam.....lambat giler gerak......alahai....

Alhamdulillah setakat ni aku tak pernah terlepas sahur.....harap-harap la tak terlepas sahur walaupun pagi tadi hampir-hampir terlepas.....sedar-sedar dah 5.15.....nasib baik sempat makan sebab nasi dan lauk semua dah masak cuma tunggu nak panaskan je la......

Sepatutnya arini dan esok aku kena outstation ke perak tapi aku dapat excuse sebab pregnant kan....kehkeh.....lagipun aku dah bagitau bos, aku tak dapat ikut kalau bulan puasa sebab aku takut nanti pengsan kang sape nak angkat?? haha.....

Dah la, tak tau nak update apa.....



gambar terbaru adam.....baru lepas potong rambut......
sedih aku tengok....
dah tak nampak macam k-pop dah......
tapi takpe la, asalkan dia selesa.....tak panas.....

Raya nanti kena pakai songkok la jawabnya....kehkeh....


9 org syg adam:

syawalsimpsons said...

takpe still cumill tau muka adam ni

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

Alhamdulliah uols x de prob nk berpuasa ekkk
Hikhik alasan sgt wow kasi kt boss ngeee

Kakzakie Purvit said...

Apalah aanie ni. Hensemlah Adam gunting macam tu.

Kalau kena outstation Adam macamana sebab papa dia pun selalu outstation juga kan..

Qhaifa Nur said...

ensem adam dengan rambut rabu..
memang mencabar aanie...
bestnya dapat posa penuh...

Qhaifa Nur said...

aduh silap aanie...bukan rabu tapi baru he..he..

JaSSNaNi said...

tu la.. lama betul tenggelam.. morning sickness lagi ka.. ape pun adam makin handsome skrg.. :) comel..

pena rozie said...

Bulan ramadan.... Tenet pun kene puase. Mcm tenet kat opis jgk.....

ajumohit said...

walapun tak mcm k pop tapi comelnya tetap ada tu aanie, yelah pregnant ni takyahla nk outtation bulan pose lak tu, mmg lembik mcm tepung pelita je nnti ;)

Chuu Muqhlis said...

k-pop la comel hahaha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...