31 July 2013

Ole-ole dari Lumut

Minggu lepas kan aku sepatutunya outstation ke perak tapi tak dapat pegi.....so, team aku yang lain je la yang pegi.....memandangkan diorang nanti kena pegi lumut, maka aku order la jajan-jajan kat diorang...tapi aku takde la mengharap sangat sebab takut menyusahkan diorang je kan.....

Sekali diorang balik bawak satu beg plastik besar kat aku....dah la tu, tak payah bayar lak tu.....terharu macam nak nanges....rezeki baby....:)


 macam-macam ada...yang aku tak order pun dapat.....
ada 1 lagi lupa nak snap sebab dah ngap....hehe....



yang ni aku tak order pun tapi dapat.....
tapi yang ni aku paling suka makan sebab tu bukak dia dulu.....hehe....



P/s: Dengar cite ofis aku bakal dapat durian runtuh sempena raya ni.......kalau betul, alhamdulillah.....boleh la shopping baju raya.......


9 org syg adam:

syawalsimpsons said...

lama tak G lumut beli ni semua

Puan Ida said...

salam,
ai saya ida
newbies blogger
saya baru je follow blog ni
jemput ye follow blog saya
umielman.blogspot.com

Qhaifa Nur said...

memang itupun ole-ole dari lumut aanie...

hr tu balik perak beli itu juga..sebelum posa kena habiskan ha..ha..tak makan sayang pula..

Kakzakie Purvit said...

Rezeki berganda sebab berbadan dua aanie. Untungkan ramai yg sayang:)

Cho Zila said...

akak nanti balik perak... tapi kalau rayani memang tak leh ler gi lumuttu.. padat dan sendat....

ajumohit said...

olelelelee wahh dap2nya, aju pun suka kopok sira tu, hamboii sakanlah raya ni hahaha

Fiza Rahman said...

Rezeki. Banyak tu. Suma sedap2.

Jue said...

bestnya...
tak kirim pun dapat...
biasalah rezeki ibu mengandung

Alin Marlini said...

kak alin pun tertunggu2 duit raya dari opis...huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...