10 July 2013

Selamat berpuasa....

Hari ni dah start puasa dah....haippp, ada yang tak pose ye arini....ngeeee.....aku insya-Allah akan cuba berpuasa penuh sebab masa pregnantkan adam dulu aku dapat puasa penuh.....alhamdulillah......

Pagi tadi sahur ala kadar je....nasi lauk ayam masak kicap je.....pagi tadi bangun 4.40....ok la sebab setakat nak panaskan lauk dan goreng telur je.....hari first ni ok la, boleh bangun awal lagi sebab perut tak penuh.....tengok la tengah-tengah bulan nanti, kemain liat ko.....tapi dah jadi surirumah ni liat cemane pun kena bangun gak la.....kang tak sahur lak.....huhu....

Masa sahur tadi adam pun bangun gak....tapi dia sahur susu ajelah....lepas tu terus tak tido sampai la pegi keje.....lepas mandi tu dia cari sendiri baju....sekali dia amik pakai baju ni.....



 baju melayu haa....
baju raya masa umur dia setahun lebih......
senteng dah macam pakai seluar pendek......
suruh tukar pakai baju lain, takmo.....
pakai la pegi taska.....adeih.....



arini baru je 1 Ramadhan, dia dah raya dah......
budak yang macam-macam......
memang camni eh perangai budak yang nak dapat adik?? hehe.....


SELAMAT BERPUASA SEMUA!!!


11 org syg adam:

Aju Mohit said...

selamat berpuasa buat aanie!! ketawa auntie tgk gaya adam ni heheheheh

Kniedaz said...

selamat berpuasa Aanie dan family...anak saya pun sibuk cari baju melayu sebab nak pi terawih semalam huhu

syawalsimpsons said...

ya betoi...ni la perangainya..kikikiki....salam ramadhan aanie

Qhaifa Nur said...

dapatlah posa penuh aanie...seronoknya...

muat lagi baju tuh dengan adam..tang seluar tak tahan tengok..tetap ensem

selamat berpuasa...

Chuu Muqhlis said...

senteng kemain haha

~MommyAida~ said...

hihihi kelakar la Adam ni..Aanie jadi surirumah?ambik cuti ke?Semoga semuanya dipermudahkan di saat berpuasa dalam keadaan mengandung..Jom sama-sama puasa penuh tahun ni jom!hihihi

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Aanie...Slmt berpuasa ya


p/s:K.Atie ada menjual kuih btg buruk & mini popia..Jemput singgh.

Kakzakie said...

Tak apalah aanie Adam nak pakai baju raya lama. Janji dia tak menangis sudah.

Selamat berpuasa dari kakak

Alin Marlini said...

Bagus dpt puasa penuh

Fiza Rahman said...

Salam ramadhan & selamat berpuasa Aanie.

Izan Ishak said...

kelakar pulak tgk adam pakai baju melayu tu. masih muat pulak tu, cuma tang seluar aje senteng ye...hikhik

anak2 yg nak dpt adik mmg camtulah aanie. kadang2 keluar perangai yg tak disangka2 pun ada. sabo jelah.

salam ramadhan buat aanie n famili~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby