05 July 2013

Power Bank Yoobao

Weekend aritu ikut husband g kat area sg besi....kalau ikut dia g sana confirm aku ajak singgah mines jap.....tapi sebab aritu mood dia baik sebab dapat rezeki terpijak katanyewww, maka dia ajak g low yat/sungei wang....yeay!!

Masa otw tu aku dah plan nak survey power bank......hubby lak nak beli hard disk.....biasa hubby suka survey kat 2 kedai ni je iaitu Sri Komputer dan Viewnet je....tapi mahal lak....aku try la survey kedai lain, jumpa yang murah dari 2 kedai ni.....terus la rembat....hubby pun amik kat kedai tu jugak......


 satu untuk awak, satu untuk saya....
tiada untuk adam...kehkeh....

hard disk tu hubby beli sebab senang nak letak semua Running Man dalam tu....
nanti cucuk je kat tv tengok la nak tengok episod mana pun....
sebab sekarang pakai pendrive je, muat letak 5, 6 episod je....
pastu adam duk ulang tayang episod tu je la....boring betul....



 power bank jenama Yoobao.....
aku memula tak tau pasal brand ni....
ye la, brand dari china.....semua macam suspicious je kan.....
tapi rupanya brand ni la yang paling bagus......
sebab masa tengah belek-belek kat Sri Komputer tu ada sorang brader tengah belek-belek jugak.....
dia la yang cite pasal power bank ni sebab dia dah beli aritu....



kapasiti power bank ni 13000mAh....
jangan tanya aku apa maknanya sebab aku pun tak tahu.....
yang aku tau benda ni boleh cas henset aku 5x......hehe....
tapi yang tak bestnya sebab saiz dia agak besar.....
nampaknya kena beli henbeg besar la ek.....erk.....



12 org syg adam:

Unknown said...

aanie,berapa harga kedua2 benda tu?azni pun tgh mencari2 jgk..wah,alasan nak henbeg baru ker tu?hihi..

syawalsimpsons said...

sue pon beli brand ni...

Puan Ida said...

ai
saya ida newbies blogger
saya baru je follow blog ni
jemput ye follow blog saya

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam aanie...bkn main lagi suami-isteri sopink yer :)

Qhaifa Nur said...

paling bagus...
cian adam tak ada he..he..

Kakzakie Purvit said...

Kakak tak ada lagi aanie. Ramai dah org guna memang sangat praktikal apa lagi kalau dlm perjalan jauh senang ada ini kan..

Cantik pulak casing jahit macam tu. Kakak nak buatlah:)

NrlAidaHml said...

hihihi..be power bank gitu..tp skrg power bank ni mmg berguna pn kan..senang nk cas..

Myra Jay said...

P/bank Yaobao ni org cakap bagus, tahan lama.. taktau la kan ;)

aanie said...

azni: 2 benda tu dlm 200++ je....

sue: ye ke? ok kan?

ida: tq folo sini...:)

kak atie: durian runtuh katanye...hehe...

kak qaifa: adam x reti main benda2 camni...hehe...

kak zakie: mmg sgt praktikal...wah, kakak nak jahit ke? sy ni kwn bg...dia beli kat vietnam...

aida: a'ah, dlm beg pun blh cas diam-diam...

myra: tu la, kena test power dulu la ni...

ajumohit said...

mmg ini brand powerbank yg bagus aanie, setakat ni mmg baik prestasinya ;), samalah hard disk kita, WD, aju lak letak photo dari dslr, amboi kuat larilah baby nnti heheheh

Anonymous said...

kak., blanje kite satu hehehe..

chuu muqhlis

lala yusof said...

adik ipar abg jual jnama ni tp 11200mah rm100 kalu duk area skudai blhla hello;-) selamat berpuasa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...