29 July 2010

Asyik Aku Je....

Ini n3 x puas hati...
Huh..baru ingat harini nak bersenang lenang....ceh, nak makan gaji buta ke?
Arini nampaknya kena buat keje orang lagi..kena tolong org buat keje la...kena ganti tempat org bercuti la...agak2 nya seumur hidup aku keje kat sini memang kena buat keje orang je kot...sabau je la Ani...dlm hati, ko tunggu la aku jadi PEGAWAI nanti...siap la.... hehe..ada hati tu..

Aku x kisah la dia nak bercuti ke apa ke...dah cuti tu memang hak setiap staff. tapi kalau selalu sgt, ponat den..Tapi masalahnya kenapa asyik aku je yang kena? Mana orang lain? Sudah pupuskah PKP kat opis nih? Adakah kerana aku ni orang baru, maka aku telah diperkotak-katikkan dan dibuat seperti bola? Hmm..time ni lah baru menyesal kenapa aku x pilih kerja yg sesuai dgn kelayakan aku je...tapi, mampukah aku? Time ni jugak la baru nak terfikir, kan bagus kalau duk kampung je....uruskan bisnes mak aku...maunya untung riban-riban....ko ader?hehe...

Ahh..sudah lah...x payah nak fikir pasal benda nih....nanti nampak berkerut lak muka aku ni....dah la pakai mekap baru arini....baru ingat nak perasan cun skit arini....*wink* 
cite pasal mekap baru dalam entri lain k....

0 org syg adam:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby