13 July 2010

Milestone - 4 months old

Adam dah masuk 4 bulan dah.....waaa...dah besar anak bujang mama....rasa macam baru je habis pantang....masa dlm pantang rasa mcm bertahun je.....

Keletah Adam masa umur 4 bulan:
  • dah boleh meniarap seawal usia 3 bulan lebih......bagus anak mama....sejak pandai meniarap ni asyik nak meniarap je keje dia....tapi dia hanya pandai meniarap belah kanan je....nak kena train belah kiri lak nih....
  • tido lasak....kadang2 mama tersedar tengok Adam dah tido melintang dah.....haishh....ni yang x berani tido atas katil nih....
  • xnak baring atas riba dah....mesti sibuk nak angkat2 kepala....kalau dudukkan, baru dia duk diam....
  • suka sangat hisap jari..selalu masuk jari dalam mulut........ni mama tengah berkira-kira nak bagi Adam puting....mama kalau boleh xnak bagi puting.....tapi kalau terpaksa,xleh nak wat apa la...
  • dah boleh tengok muka mama ngan abah....kalau mama jalan depan dia, mata dia ikut je mana mama g....
  • dah pandai balas senyuman org...pandai gelak....kadang2 gelak Adam kelakar la....hehe...
  • skrg lepas mandi dah xde nangis2 dah.....
  • time mama makan depan dia, dia tgk je....maybe tengah belajar cara makan kot.....
  • dah pandai tengok tv......
Harapan mama semoga Adam membesar dengan sihat dan sempurna.....menjadi anak yang berguna untuk agama, keluarga dan negara....mama akan cuba cukupkan segala keperluan Adam sepertimana tok ma ngan tok abah cukupkan keperluan mama dulu....mama dan abah akan cuba berikan yg terbaik utk Adam...both of us love u sooo much.....mmmuah......

0 org syg adam:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby