02 July 2010

Rumah baru

Hari ni hari kedua Adam duk kat rumah baru (taska baru)....maklumla,babysitter yang jaga Adam sebelum ni dah resign...xnak jaga baby lagi dah....menurut katanya,dia dah dapat keje baru...tapi taktau la betul ke tak....sebabnya umur dia pun xde la muda lagi,ada lagi ke yang nak amik dia keje?aah..lantak la....yang penting mama dah dapatkan rumah baru untuk Adam....tapi kali ni kat taska la....

Hanya Allah yang tahu macam mana perasaan aku bila memikirkan Adam dalam jagaan orang....Aku serahkan segalanya kepada Allah...Hopefully,Adam ok la kat sana...mintak2 diorang boleh jaga Adam dengan baik...sayang Adam macam anak sendiri....walaupun x sama dengan kasih dan sayang kami kepada Adam....


Adam...Permata hatiku....

0 org syg adam:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby