30 July 2010

Entri Melepas Geram

Entry ni ditujukan pada sape yg rasa cili, dia la yg rasa pedasnya k....
Kenapa la ada manusia kat dunia ni yg jenis kat depan baik nak mam*** tapi belakang ngutuk x hengat??
Sangat2 hipokrit...

Kisahnya dia ni ada bagi keje kat aku....motif?nak kata dia bz gilerrrr, x jugak....sebabnya selamberr je duk sembang2, main fb....sepatutnya motif mintak tolong adalah sama2 buat keje....
Baru la dengan senang hati n ikhlasnya aku akan tolong....sebab kesian kan...

Tapi aku buat la lambat2...lantak aku la...tu bukan kerja aku k...
Kalau keje aku, ade ke ngko tlg buatkan?

Bila aku x buat, mula la nak marah...
Kutuk sana kutuk sini...
Perli sana, sindir sini...
Pastu boleh lak nak mempertikaikan pendidikan aku...
Asal nak dengki sangat dgn aku punye DEGREE?? 
Sebab ngko xde? huh...


LEBIH BAIK DIAM DARI BERCAKAP PASAL HAL2 YANG BODOH...

0 org syg adam:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby