27 July 2010

Lalai a.k.a. cuai.....

xtau cmne nak start....emosi aku sangat serabut sekarang ni...

Arini aku dah lakukan satu perkara yg paling bodoh....sangat2 menyesal.....
Tadi masa tengah menyusukan Adam, aku gatal2 tangan nak capai hanset...
Tiba-tiba x sampai sesaat pun, hanset tu terjatuh terkena kepala Adam....kepala ok!!!
Adam terus nangis sampai nak habis nafas....dah x kuar suara...risau nya aku Allah je yg tahu....dah la aku sorang2 je kt umah...

Aku try la tuam kepala dia dgn tuala...tiup2 skit kepala dia, baru la dia stop nangis....kalau Adam nangis x berenti gak, aku cadang nak mintak tlg makcik dpn umh dah...
Bila Adam dah x nangis, aku lak yg sambung nangis....sambil tuam, sambil nangis...kesian sgt kt Adam....Aku takut sgt...takut jadi pape kat Adam...sb ia melibatkan kepala....nauzubillah....
Tapi Alhamdulillah, Adam xde pape....xde nampak benjol ke bengkak mane2...

Mama mintak maaf Adam...mama tak sengaja...mama janji lepas ni mama letak barang2 jauh dari kepala Adam k....Mama harap Adam ok...Dapat membesar dgn sihat mcm kanak2 lain...


Nyawaku.....


1 org syg adam:

εïз mummyHaza εïз said...

alalala.. sian bby adam.. mama x sengaja tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby