26 August 2010

Alhamdulillah....Dapat Duit Raya....

Alhamdulillah.....Yeay.....
Akhirnya doa aku dan semua kakitangan kerajaan termakbul jgk.....
Semalam kerajaan dah umumkan nak bagi duit raya sebanyak RM500 kat semua kakitangan kerajaan dan pesara.....
Walaupun x banyak mana..x seperti yg diharapkan (bonus 1 bulan @ 2 bulan gaji....auwww)....tapi cukup bermakna utk org macam aku yg sengkek ni....
Mana taknya dgn duit RM500 tu la aku nak beli baju raya utk aku dan anak-anak aku.....
Nak bagi duit raya kat adik2 n anak buah...nasib baik anak buah 2 org jerk.....hehe...oppsss, belah hubby aku belum kira lagi....xyah la kot....hehe...keji...
Biskut raya yg dah tempah belum bayar lagi....aku ni tau tempah je....dapat bayar ke x dapat, xnak fikir....huhu....
Dan yg paling buat aku pening kepala tahap gaban ialah kete....tayar kete aku yg terchenta tu dah botak...ye la, dah 5 tahun pakai kot....
Aritu cina tu cakap harga dia RM250 utk 1 biji tayar.....dah la kena tukar semua....maunya RM 1k siot.....mana nak cekau tu....
Tapi aku kena gak tukar sebab raya ni nak balik kampung......banyak belanja tu.....
Bila dikira2 balik oleh akauntan yg bertauliah aku, mana cukup beb.....huhu....nampaknya hubby yg terchenta kena top up la...mintak2 la dia dpt bonus....amin....


P/S: Tak sabar nak tunggu cuti esok.....sebab nak serbu Sogo n Jln TAR!!!! Kuala Lumpur.....Tungggu......

0 org syg adam:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby