03 August 2010

Complaint Letter

Datang keje pagi tadi bukak la emel....banyaknya emel yg aku x sempat baca...maklumlah dah lama x bukak emel...
Dalam banyak2 emel tu, ada la 1 emel komplen pasal aku....

1)  Semalam  29/7/2010 Khamis - Bhg tuan bertugas pada sebelah pg  tetapi pukul 12.00 th sudah naik keatas Puan Nur Asmani sepatutnya biar lah 12.30 th hari.

2) Hari ini 30/7/2010 - bhg tuan bertugas sebelah petang  tetapi sahingga 4.00 ptg masih tidak turun  .Saya telah maklumkan  kpd penyelia serta puan sendiri  dan juga kpd beliau (Pn Nur Asmani) mengatakan tidak terima arahan.

Perlu diingatkana sekiranya ada apa komplain  pada masa tersebut Bhg tuan bertangung jawab. 

Sekian utk makluman dan tindakan puan seterusnya. 


Maybe aku xde peluang nak bela diri....so, aku nak bagi jawapan tu kat sini je la....

1) sebab aku naik awal ialah kerana pada 29/7 tu ada satu majlis perpisahan yang dianjurkan oleh bahagian aku...majlis tu start kul 12.15....so, aku kena la dtg awal...sebab kalau lambat, nanti cakap aku x menghormati majlis lak kan?lagipun ada excuse kan....tapi kalau hari2 biasa aku kena bertugas, aku naik kul 1ptg ok!! bukan 12 or 12.30.....

2)  aku x turun bertugas sebab xde org inform aku....so, aku x tahu menahu aku kena menggantikan membe kita yg bercuti sakan tu ye....

Lepas aku habis baca emel tu, ada org bagitau aku, atas meja bos aku ada complaint letter pasal aku....aku rasa aku tau apa isi kandungan surat tu dan sape yg bagi surat tu...ohh..komplen sampai ke bos nampak...main kasar ye...

Sekarang ni aku tengah tunggu bos panggil untuk menjelaskan semua tu....aku harap bos faham...lagipun org atasan aku pun backing aku dan tak menyalahkan aku 100%....

0 org syg adam:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby