13 August 2010

Syukur.....

Ramadhan datang lagi.....nampaknya Ramadhan kali ni lebih mencabar sebab tahun ni mama menyusukan Adam...tahun lepas pun mencabar gak sb mengandung.....tapi Alhamdulillah mama dapat bertahan dgn berpuasa penuh...

Sebagai persediaan utk bulan puasa ni, mama dah dapatkan supplement utk tambahkan susu plus menambahkan tenaga....supaya nanti xde la terketar2...maklumlah kena pam jgk time siang even hanya pam skali jek...ni kes takut xde tenaga la.....kekeke... supplement ni mama beli kat sini......ada 4 jenis vitamin dlm ni....vit c, b kompleks, vita-lea dan alfalfa.....mama beli trial set utk stok sebulan je.....


 siap dapat freegift lg....hehe...

 
Hari ketiga try, hasilnya amatlah mengagumkan jiwa raga mama......sekali perah memang dapat byk susu....susunya pulak sedikit kehijauan, lebih pekat dan lemak berkrim disukai ramai dan lebih banyak.....sangat hepi ok....tak caya?


tengok ni......adam dah terliur dah tu....

ni hasil pengepaman pagi tadi....jarang nak dpt byk ni tau....syukur....

0 org syg adam:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby