25 October 2010

Bulan yang sibuk

huarghhh..banyaknya keje.......
    Bulan Oktober ni memang bulan yg busy utk aku.....
Dah habis 1 keje yg urgent, datang lagi 1 keje yg urgent...uwaaa....
3 minggu lepas dapat 1 kerja yg baaaanyaaakkkkk (cuba bayangkan brapa byk) yg kena siapkan segera......
Sampaikan dapat 1 memo kena buat OT....huhu....
Yg kena keje just 4,5 org yg comel ni je.....
Kitorang keje sampai tengah malam tau......boleh dikatakan tiap2 malam gak la.....
Maka, bila dah habis OT, time best ialah time kira claim.....syok wooo tgk jumlah claim tu......
Tu utk gaji pokok aku yg x berapa nak berbuah tu...
Kalau la gaji aku banyak......hurmmm.......(berangan je ko ni aanie)...
Ingatkan keje tu dah setel, xde dah keje urgent....
Rupanya datang lagi keje lain.....huhu...
xleh tengok orang senang betul la.....choyyy...
Keje ni pun nak urgent gak.....banyaaakkk lak tu.....huhu...
Tapi yg pasti hatiku puas sebab semua org terlibat!!!!haha....


 P/S: Sori ye kengkawan kalau aku x sempat nak bw.......but i will try my best utk jenguk2 korang......mesti ada masa punye......hahaha......

3 org syg adam:

d_LA said...

aku pun bz arini..tensen jer rs..dahla ngantuk giler..adehhh

Kuman Chaos said...

sibuk takpe.. maknanya kita buat keje ehhehe
kuman "18SX??.." Entry

aanie said...

hehehe..betul betul betul....
kalau xde keje pun xbest gak kan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby