12 June 2012

Kalau macam ni....masih sayang lagi tak???

Ari tu penah tanya en suami kalau rupa aku dah jadi macam ni agak-agaknya masih sayang lagi tak????


 rupa aku bila obes.....
tapi macam pelik sebab kepala bahagian atas tak membesar bersama-sama......






ini rupa aku bila dah tua.....tak sure brape tahun......huhuhu......
macam muka nenek aku pun ada.....kekeke.......



Bila tunjuk gambar-gambar tu dia senyum je lah......gambar tua tu aku tak risau sangat sebab nanti dia pun tua jugak bila aku jadi camtu......
Tapi kalau aku obes, rasanya dia tetap maintain je kot......



P/s: Gambar-gambar tu guna aplikasi dalam tab



25 org syg adam:

nur anis said...

aiyoo kak..tu obes betul tu..huhu

Deq's Qienz said...

heheee..tanya incik somi kew??

syawalsimpsons said...

kikikikiii...aanie kelakar la..kalo sue..akob kata tengok la dolu..kakkaka..

*azni* said...

hahahaaha...lawak rupe ms obes tu..insyaallah suami ttp syg walau camna rupa aanie.. ;)

Kakzakie said...

Hihi... aanie buat kakak gelak sendiri tengok. Tapi yg obess tu comellah aanie. Sebab pipi gebus kan...:)

kakcik said...

Macam-macam... hehehe...

Myra Jay said...

Comel masa Obes tu, kat area kepala kuncup sebab tudung tu sama kot..

Kalau atas pun lebar mesti nampak kepala pun lebar gak :)

♥ ROS ♥ said...

Inyaallah moga die btmbh sayang pd kita.. En.asben ade ckp kt ros, biar huduh di dunia cantik di akhirat :) hihihi

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

hahah, pes picca mcm erra dlm cinta kolestrol tu.. ;-)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

insayallah dia mesti tetap syg kat aanie

kaklong said...

cinta dan kasih sayang tak mengenal paras rupa...ngeeee!

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

HIHI..ramai gak dah cuba aplikasi nih..sy nak terai gak arr..dalam tab ya..nnt nak tanya hubby

aanie said...

@nur anis

itu agaknya 100kg++ kot....huhu..nauzubillah.....

aanie said...

@Deq's Qienz

a'ah....kena tanya siap2....hehe....

aanie said...

@syawalsimpsons

tengok la dulu?? hahaha....

aanie said...

@*azni*

insya-Allah....mudah-mudahan.....

aanie said...

@Kakzakie

sy sendiri pun gelak guling-guling tengok.....
comelll? oh, tidakkkk!!

aanie said...

@kakcik

ni namanya takde keje kakcik...hehe....

aanie said...

@Myra Jay

comell?? hahaha.....

aanie said...

@♥ ROS ♥

insya-Allah....mudah-mudahan....
untungla suami ckp camtu....:)

aanie said...

@♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥

perghhh, mesti yusry berkenan nanti....kekeke.....

aanie said...

@cik Jue Aka Ibu Farisyah

insya-Allah....:)

aanie said...

@kaklong

wah, gituewww kaklong....hehe...

aanie said...

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty

a'ah dalam tab.....tp xtau aplikasi apa sb member punya tab....kekeke.....

fieda said...

adohai..sakit perut gelak tgk gambar obes tu..yg tua tu tetap maintain comel..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby