15 June 2012

Lukisan adam

Masa amik adam kat nursery, adam tunjuk kertas-kertas ni.......


 1 bintang......




3 bintang.......
dah lama adam buat ni......bulan 4.....mama je tak sempat nak upload.....


Bila tengok ni terus tanya adam....."ni adam yang buat?" - siap tanya banyak-banyak kali lagi.....
Happy, bangga nak nangis semua ada......
Walaupun dia kaler sampai penuh kertas, mama tetap bangga......
Boleh dikatakan ni lukisan pertama adam......
Sebelum ni dia conteng-conteng jugak, tapi tak macam ni.....
Lepas ni boleh la ajar adam sikit-sikit.....
Setakat ni dia suka tampal sticker.....


Actually nursery adam takde belajar, tapi bila macam ni rasa macam nak hantar adam kat nursery yang ada belajar.....bukan nak suruh pandai terus, tapi sekurang-kurangnya nampak perkembangan dia......



23 org syg adam:

kakcik said...

InsyaAllah, Adam akan membesar sebagai anak yang cerdik. :)

*azni* said...

ok la tu pandai gak warna2..izzul tu azni belikan kaler ngn buku pastu ajr dia kaler tp dia mcm tak minat la..kejap je pastu hlg fokus..sibuk nak main lori dia..hurmm..

Kakzakie said...

Dah lembut tangan dia aanie... Dah boleh belikan buku yg sambung titik-titik gambar bulat, segitiga dan sebagainya biar dia sambung titik-titiknya...

syawalsimpsons said...

wahhh adam dah mula dah....syawal belom lagi...kikikikiki

♥ ROS ♥ said...

Conteng2 ni pun buat kita bangga kan... :) semoga adam jd anak yg baik :)

Cik Jannah said...

salam kak,
jannah datang singgah. rindu kita takk? ehhee
lama betol tak dtg sini. blog pon dah makin cantek sis. adam pon dah makin bijakk. comel betol dah pandai kaler2

kaklong said...

bacis untuk adam belajar...
gud boy!

Aju Mohit said...

alahai santeknya lukisan adam, adam auntie tu tak pernah lagi kaler2 gini tau

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

umur 4 atau 5 tahun dh sesuai nak hantar anak ke nursery yg ada belajar..at least masuk darjah 1 nnt dia dah pandai membaca =)


bangga kan tgk anak kita punya hasil kerja..sy siap tampal-tampal kat dinding lukisan risya dulu2 walaupun x secantik mana =D

Izan Ishak said...

clap3 utk adam!
bijaknya dia... izan suka tgk hasil seni anak2 kecik camni.

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

pandai adam
clap clap clap
bijak ni @.@

Chuu Muqhlis said...

adam pon pndai lukis abstrak!

azam said...

gambar no 1 tu ape?? ular ke dam??

Cinta Misteri said...

a for awan.

Beter u hntr nursery yg ada blajar. Prkmbangan otak knk2 akn lbh cpt bila ada terapan pembelajaran.

wan nurul hezrina said...

merah pun ada sama mcm adam...cikgu dia kata merah pandai guna karyon dr kaler biasa=)

adam pandai warna masuk dlm kotaknya=)

Deq's Qienz said...

pndynya adam..adam bpa tahun akak??

Myra Jay said...

Kategori pandai la Adam ni, umur kecik lg :)

Ardini Humaira said...

waaa siap dapat 3stars :D

LYAfrina said...

waa..pandai..pandai..lps ni lg better nyer

Che Rosliza Che mat said...

Hasil yg sangat memuaskan...Semoga Adam cepat pandai..

Huda said...

cantik :) ada seni adam ni :)

fieda said...

cantik..pandai adam..

d_LA said...

wahhh..adam dah pndai kaler2 dah..htr jer yg ada klas beb, kalo lg membantu x slh pun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby