24 September 2012

Jamuan raya ofis - Part 2

Okey, sambungan dari Part 1.....

Malas nak cite panjang-panjang....layan gambar je la.....



hubby cakap baju ni terang benderang sangat....huhuh...takpo la....sekali sekala je pun.....
(nasib baik bukan hari bersih.....kalo tak, hmmm...)




jeng jeng jeng.....
baju kami semua sama!!!!
memang beli khas untuk jamuan raya nih....hoverrr tau!!



 pantang jumpa kamera.....




macam trafic light...huhu....




lagi lagi kami.....
sebelum tetamu datang boleh la nak pose sana pose sini....
bila unit dah kena serbu, makan pun tak sempat.....huhuhu.....



 ni dah kepenatan lepas kena serbu....
baru sempat nak makan....huhu...




dah kenyang, hepi la....hehe...



 bergambar dengan mantan ketua unit kami....




unit kami......bos baru, bos lama pun ada....
pompuan lebih ramai dari laki.....biasa la tu....
dan yang best semua muda-muda....tu yang asyik panas je.....haha....




 geng-geng wanita sahaja.....
comel-comel belaka kan??? hiks....




 ni aku tak tahu apa jenis pose....layan je la....
macam lambang playboy pun ada......




saranghae...^_^





9 org syg adam:

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah shanteknya, baju semau striking colour gitu..

kaklong said...

yg trafic light tu patutnya yg kuning tu tengah2,..hehehe

Chuu Muqhlis said...

kak aanie..kuning diraja gitu,, :D

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

Kuning nyer mak ngah ngeee
Wahh Curlastt sgt tgk menu yg gempak gituew
Bertuah dok d mesia
Heaven foods gituew

Kakzakie said...

Kalau geng satu kepala, sepakat seronok aanie. Makan apa pun tak kisah sebab semua ok dan layannn... suka kakak tengok.

Qhaifa Nur said...

seronok semua pakat beli baju raya sama, warna je lain2.....

JaSSNaNi said...

wahhh.. lawanya aanie... cantek berbaju kuning.. x per aanie, skali skala je nak berbaju terang kan.. huhuhu.. semua pakat2 berbaju lawa ni.. best..!

fiza said...

Wah...meriahnya. Kuning terang, cantik >_<.

Aju Mohit said...

Walaupun terang macam traffik light tapi ceria itu pastilah Aanie, sambil senyum tgk gmbr ni semua, sporting uolssss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby