03 September 2012

Dah macam boboy ke belum?

Balik dari kampung lepas raya ari tu aku g potong rambut......rimas sebab rambut dah banyak rosak....alang-alang tu potongkan rambut adam sekali.....sebab dah ramai orang tegur kan.....sebelum ni pengasuh adam yang selalu potong....tapi potong yang bahagian depan je....


kasi bungkus sama dia.....hahaha.....
 cantik rambut yang pengasuh adam potongkan.....dah macam helmet dah.....kekeke....




 kasi pendek terus ye.....



 macam baik je dia duduk kan??
sebab dah umpan nak amik gambar dia......kalo tak....hmm....



 siap lentok lagi.....



 seronok ke??




Ok siap.....pendek la jugak.....
Dah macam boboy ke tak ni?
Dah...jangan cakap macam gegurl lagi....sedih mama adam nih.....



19 org syg adam:

*azni* said...

lg kacak!haha..

Huda said...

encem boboy ni :)

syawalsimpsons said...

adoi makin hensem la si adam ni....mmmm...duduk ngan aunty soya 1 hari ok tak...

Cute Mum said...

adam muka nya sweet.. bila rambut lama memang nampak macam girl.. tapi dah potong camnie, hensem sungguh..

che'pi said...

encemm.... :)

eB said...

encem...
ala ptg la camner pn, kalo dh mater org tuh cam gegrl, drg akan nmpk gegerl gaks..
hu3

pnt [pakaikan baju boboi kan? :(

nazirulhazwan~ said...

nice da tu. kasi pacak la sikit:P

Ijah EmoTemo said...

Wah!! makin hensem!! hahah ;)

Aju Mohit said...

Comel!! Macam nilah baru ensem Aanie hihi

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

hemsem giler!! dh mcm rupa hero koreaa laaa

kaklong said...

bobo...boyyyy...!
:)

Chuu Muqhlis said...

ekceli suke tgk budak2 yg rmbut helmet tu hehe., nmpak comel je., tp sakng adam makin kacak :P

aanie said...

@eB

kan?? kita2 aje yg paham....:)

aanie said...

@nazirulhazwan~

tq..memang nak pacak2 sikit....

aanie said...

@kaklong

hahahaa..itu mmg dia suka....

aanie said...

@Chuu Muqhlis

haha...comel ek rambut helmet...
itu kalo naik moto dah x pyh pakai helmet dah....polis pun sure x saman....hehe...

aanie said...

tq semua....:)

Chuu Muqhlis said...

hahaha., kenape x saman., polis konfius rambut ke helmet hehehe

Myra Jay said...

Hensem rambut baru Adam :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby