16 January 2013

WW: Sayu


Sayu tengok muka dia.....
Bila demam, asyik nak berkepit dengan mama je.....
Makan tak nak, susu tak nak.....

Berselimut je.....
Bila dia terasa badan dia panas, dia sendiri suruh mama letak air kat kepala.....

Arini mama kena keje.....dah 2 hari EL....
Adam duk umah baik-baik dengan abah ye...
Harap adam ok sebab pagi tadi badan adam dah tak panas dah.....

Cepat sembuh ye sayang......

14 org syg adam:

syawalsimpsons said...

bila anak sakit...hati sayu je dok PK dier kat umah kan...keje pon tak keruan

*azni* said...

sian nye adam..mmg berat hati nak tgglkan anak klu dorang tgh sakit..tp nak buat camna,kite pun kena keje jgk..nsb la ada abah dia boleh jaga..

cpt sembuh ye adam...

Sherwieyna Muzzawer said...

Ya allah kesiannya. Adam sayang cepat2 sembuh tau. Jangan bagi mama n papa risau ye. Semoga adam cepat sembuh n kembali ceria macam biasa. Sayang adam!

~MommyAida~ said...

ksiannya Adam..cepat sembuh ye syg..smaa mcm Aqil gak..kalo demam, mmg asik nak berkepit ngn momy je..lebih comfort rasanya..huhuhu...

Kakzakie said...

Allah.... kesiannya tak kebah lagi Adam ye. Makan ubat tak aanie. Sayu rasa hati kakak tengok mata dia tu:(

wan nurul hezrina abd halim said...

alahai kenapa nie aanie/kesiannyer adam..merah mulut tuh panas..semoga adam cepat sembuh taw..

Cho Zila said...

Adam masih demam aanie... alahai memang sayu hati tengoknyer.. ya Allah sembuhkanlah Adam ini sesembuhnya...

Qhaifa Nur said...

akak kalau anak demam suka mandikan..biar cergas sikit kalau tak asyik lesu...kasihan adam..teruk juga aanie...cepat sembuh tau adam...

Aisyah Husaini said...

risau la anak sakit ni..insyirah pun dah batok2 tu sedih sangat..tak tido sangat malam tadi berjaga2 aduhai hati tak tenang

Fiza Rahman said...

Siannya adam. Memang tak mood nak gi keja klo anak sakit. Smoga adam cepat sembuh.

Aju Mohit said...

alahai siannya adam, moga cepat sembuh ye sayang, mmg sayu hati tgk anak tak sihat mcm ni aanie, moga mama adam kuat nak jaga adam

Izan Ishak said...

cepat2 sembuh ye adam sayang. auntie plak yg sayu tgk gmbr adam tgh demam tu...

Huda said...

moga lekas sembuh adam, sian lak tengok muka dia..melepek je..take care ye!

Alin Marlini said...

dah sihat ke Adam? Cian dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby