02 January 2013

WW: Apo nak dikato.....


** Di bawah pengawasan ibu bapa....^_^

13 org syg adam:

Lynn Hamzah said...

huhuhu...nasib baik x jatuh...

*azni* said...

tinggi tu..agaknye mmg budak2 umur camni suka panjat2 kot..yg kat rumah tu pon sm gak..naik pandai,nak turun mak kena angkat..haha..

Kakzakie said...

kalau dah nama pun budak lelaki aanie. Kena lebih perhatian sikit. Bila sihat macam inilah kan..:)

Kakcik Nur said...

Nak jadi spiderman ke tu? :)

faraherda.razalan said...

Anak jantan! Mcm Aydin le cuma Aydin tak halus mcm ni. Die babbb! heee~

Fiza Rahman said...

Panjat adam...jgn tak panjat ☺☺

Selamat tahun baru aanie.

~MommyAida~ said...

hihihi..lil spiderman in the making..sama cam Aqil gak..lasak tp still under control kan aanie..

syawalsimpsons said...

ayyoooo tingginyer

Qhaifa Nur said...

anak laki mmg gitu aanie...
risau jatuh pulak...adam, adam...bahaya tau he..he..

selamat tahun baru....

Kniedaz said...

Si kembar berdua di rumah tu pun pandai panjat gril..baru setahun 10 bulan..nak awas pun kena dua org huhu

::NureeN:: said...

nureen kecik2 dlu pon suka panjat jugak hehehe...

ellesya jarang panjat sbbnyerr kat luar pintu.. so pintu sntiasa tutup tue x leh panjat hehee...

Liza said...

Terpengaruh dgn Siderman ke tu? Hehe

fieda said...

tu dia..hero aanie wat aksi lasak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby