13 May 2013

Adam pun mengundi jugak.....


Alhamdulillah......tetiba blog dah ok....
Dah tak keluar iklan merepek tu lagi....harap-harap jangan la keluar lagi......
Banyak benda nak share ni......^_^

Dah boleh upload gambar......
Tu yang tetiba boleh keluar cite mengundi.....
Demam PRU dah habis dah (bagi sesetengah orang).....

Masa PRU aritu kami teman hubby mengundi kat gombak.....
Tu la first time merasa pegi mengundi walaupun sekadar peneman.....
Hohoho...seronok....
Peraih undi pun 1 pihak je yang datang dekat kitorang......
1 pihak lagi buat dono je.......

Gambar jari tembam tu menunjukkan jari adam yang kena dakwat kekal....
Kononnya ala-ala pengundi jugak la....heheh...


7 org syg adam:

Kakzakie said...

Dia tengok papa dia punya jari ada dia pun nak juga ye:)

syawalsimpsons said...

eh adam pon pandai undi...baguih ni

JaSSNaNi said...

wahhh.. kecil2 dah main politik ni..

Ijah EmoTemo said...

ehh adam pun ada dakwat kekal jugak ekekekek

Aju Mohit said...

heheheh adam undi apa ye? NGO ye? hheheheh

aanie said...

aju: adam undi parti susu....hehe...

~MommyAida~ said...

hihihi..aida pon 1st time pg ngundi hari tu..lepas balik ngundi ape yg dipegang semuanya ter lekat..susah betul..huhuhu...Adam mesti terpegang jari papa kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby