22 March 2013

Blouse dari EDZ Boutique

Hari tu ternampak Aju post entri gambar dia shopping kat EDZ Boutique......lepas tu aku pun tergedik-gedik nak jugak.......hahahadoi....sebab nampak dia pakai cantik je....padahal sebelum ni pun aku dah follow fb EDZ ni, tapi takde pun rasa nak beli.....memang gedik kan??


plastik pos laju kaler pink lagi ha.....



 blouse yang dibeli......


 dalam gambar kaler camni.....tapi real calour macam lebih gelap.....huhu....
baju ni ok la.....sesuai pakai ngan skirt....
lenkali kena beli skirt la pulak.....uhuk....


Tapi yang tak bestnya aku salah pilih saiz kot.....aku amik XL (tanpa segan silu).....tapi muat-muat je.....maybe aku kena amik XXL la kot.....huwaaaa.....

Apa la nasib.....sekarang beli baju asyik tak muat je....aritu beli blouse kat OU.....salah amik saiz gak...time fitting ok...tapi aku g tukar, amik yang lain tapi saiz yang sama...pastu confident je g bayar.....rupa-rupanya yang tu saiz kecik sikit......agaknya dia salah tagging kot....sedih je rasa....


Apa la nasib.....salah baju tu kecik atau aku tak sedar aku dah makin membesar???? huwaaaaa......nak kurus!!

12 org syg adam:

syawalsimpsons said...

alamak cantiknyer tu

Masya said...

tak pernah beli lg.. tapi hari tu ada namapk.. ni yg takut nak beli baju nline ni.. kt x muat.. sebab tu x pernah beli.. beli tudung² atau shawl jer..

Siti Asiah said...

cantik2 la pakaian kat butik EDZ tu, Asiah suke corak kecik2. Tapi tak pnh shopping lg kat situ, leh cube la pasni...

Qhaifa Nur said...

memang cantiklah aanie...
kalau salah size bole tukar tak...

Unknown said...

cantik la aanie..jual balik la yang baju2 tu..klu tak rugi je..

faraherda.razalan said...

EDZ? BAju situ mmg cantik2. Sy tgk2 gak. Tp costly sikit. Tu yg bt sy seriau je nak beli. Heheheheh!

JaSSNaNi said...

cantek... :) sweet je bunga kecik2 ni..

cik chinta said...

tingin jg nk bli. Tgu lps brank. Bli skg xle pki jg. Uhu

Fiza Rahman said...

Cantik ☺☺

Fiza Rahman said...

Digi.

ajumohit said...

aanie, jgnla nangis, ni kira baju motivasi ni, aju skrg ganti pose, wat isnin kamis, ada rasa longgar sikit tang pinggang, ingat kita jaga badan bukan utk kurus je tp utk jg kesihatan jugak, takpe aanie u can do it bebeh!!!!!

NrlAidaHml said...

Hihhihi..blouse tu cantikla Aanie..simple tapi menarik..klo tak muat rasa sayang plak kan..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...