08 May 2013

Blog bermasalah...

Tension betul aku ni.....apa masalah blog aku ni??
Takleh nak upload gambar.....keluar iklan merepek kat blog sampai tak leh nak upload gambar.....
Try search kat tenet ada yg ckp itu iklan hacker.....memang pun....dia suruh tukar template...
Dah tukar template, tak hilang jgk.....terus menyampah dgn blog sendiri.....huh...

Tolong la....sape yang terer boleh tolong setel tak??

Published with Blogger-droid v2.0.6

8 org syg adam:

Qhaifa Nur said...

tension juga kalau jadi macam ni...
sori aanies akak tak pandai...
mungkin ada rakan bole bantu...
sabar ok..

JaSSNaNi said...

lorrr... mcm tu ka..
mintak maaf dik.. kurang mahir la IT ni...
memang geram kalau jadi problem.. sebab tu akak pun jarang2 nak kacau setting.. sbb takot plak setting lari..

Kakzakie Purvit said...

Maaflah kakak aanie...kakak kalau bermasalah pun panggil org IT..

ajumohit said...

aanie try tanya diorg yg teror edit template tu, hopefully dpt selesai cpt

Fiza Rahman said...

Alaaaa...saya pon tak blh nak tolong juga. Harap kawan2 yg lain blh tolong.

Alin Marlini said...

akk pun jrg bukak blog lately ni...

cer tanya otai2 ni...

Shaiful Zaidi said...

Kena padam sbhg foto dlm Picasa..lps tu buang link yg mungkin ada spam.

shark said...

dah ok ke blog..
kalo tak ok lagi, bole jugak saya try buatkan..
email saya intansh84@yahoo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...