27 August 2012

BE raya....

Hari ni takde cite raya sebab gambar raya belum transfer.....yang ada hanyalah cite pasal BE raya.....hehe....time raya blog pun cuti.....takde mood nak update.....lagipun takde orang pun nak datang baca...kekeke....


be volkswagen......baru dapat RM1.30....hehe...jadilah tuuu...
wajah baru Nuffnang ni kadang-kadang confius gak antara BE dan ME.....hmm, biarlah dia....



Btw, TQ Nuffnang!!!


12 org syg adam:

eB said...

rezki tuh... eB nih mmg x pernah paham psl nuff. hik3

Kakzakie said...

Tak sabar kakak nak tengok adam berbaju melayu di hari raya..

che'pi said...

standerd la kak... neway.. selamat hari raya....

Qhaifa Nur said...

kiranya duit raya jugak tu...

Ijah EmoTemo said...

wah!! best dpt BE baru hehehe..tahniah!

MamaYatie said...

rezeki sudah mariii...hehe

shark said...

slamat hari raya :)

fiza said...

Rezaki raya, tahniah. Saya nyer BE dah jadi ME.

nur anis said...

bestnya dapat BE..:)

syiela said...

tahniah.. rezeki tu time raya dapat BE :)

Aju Mohit said...

Tahniah Aanie!!!! Aju dh berbulan tak dpt BE, ada dapat someting tak? Hihihi

Myra Jay said...

Tahniah ye, kena rajin BW baru $$$ masyukkk ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby