11 August 2012

Nak shopping raya

Insya-Allah, esok hubby balik.....
Dia akan ada kat rumah sampai lepas raya...yeay!!! happy sesangatt...
Haishh, tak sabar ni nak g shopping raya.....
Baju raya adam ngn hubby je belum beli.....
Baju raya aku dah beli before puasa lagi....<--- itu yang beli siap....
Yang dah tempah pun dah siap.......hehe..semangat....
Kuih raya yang dah tempah pun semua dah dapat.....
Tahun ni macam semangat sikit persiapan raya aku......
Maklumlah, raya kat kelate tahun ni.....
Dah lama tak balik.....huhu....


Hari tu temankan member aku g Radiusite kat shah alam......
Nak cari tudung raya yang glamour tu la.....
Tapi dah habis la pulak......
Singgah la kat kedai sebelah.....Sugarscarf nama dia....
Ada gak tudung yang lebih kurang Radiusite tu.....
 
 
Dapat la tudung raya untuk aku....
Tapi tudung ni tudung biasa je....
Segan nak pakai tudung yang luar biasa......^_^


Teringin nak tudung cenggini tapiiiii macam meriah sangat je.....tapiiiii cantikkkkkk......sebab modelnya cantik......cer aku yang pakai....???


8 org syg adam:

LYAfrina said...

selamat bshopping...
mmg cantik.. tp lya pon segan nk pakai sbb terllau meriah..kalo simple2 ok la

che'pi said...

hehehe .... mama aanie ... boleh jer la nak pakai tudung gitu... eh eh .. orey kelate ... kat area mana mama aanie?

Huda said...

slmt bershopping :) slmt balik kelate :)

kaklong said...

selamat hari raya,anie...

shark said...

saya pun ada koleksi dari radiusite dan sugarscarf..:)

sedap pki ...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

kite kenan jugak tudung gitu..
iyelah, segan jugak nk pakai nampak terlalu meriah kan.. heheheh

wan nurul hezrina said...

aanie=)peluk cium kat adam kay..nurul nk ucap selamat hari raya n maaf sepanjang kenal ada tersalah bahasa kay..

arinie last day kerja esok alik kelantan,kpung hubby.makan jemlah jawabnya..

k ,salam lebaran buat aanie sekeluarga.maaf zahir batin

Cikgu Ma said...

saya pun beli tudung sempoi jer...

selamat hari raya =)

http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/08/di-kesempatan-ini.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby