22 November 2012

Rutin harian

Rutin harian aku sekarang.....
Telan pil......
Bukan ubat, tapi vitamin.....
Vitamin 
untuk kurus ada....
untuk kesihatan ada......
untuk cantik ada.....
untuk ketat ada.....kehkeh.....


"Prevention is better than cure"


22 org syg adam:

Siti Asiah said...

banyak lg tempat kosong tu...hihi

~MommyAida~ said...

Kikiki..setuju..semua penting untuk sihat dan menawan kan..ecehhh..hihih

nur anis said...

wahh...:)

Liza said...

Waah, kuat makan ubat.. Ubat makjun Liza tak habis2 lagi haa...

Aanie, Liza akan tutup blog. Uwaaa...Sedih... Just leave email add kat lixayati@gmail.com utk liza add as invited reader. Keep in touch ya>

Princess Nur said...

wah..bagus2.. org ppuan macam kita ni memang obses dengan kecantikan.. betul tak ? ;)

Pink Lavender said...

btol2...mencegah lebih baik dari mengubati

JaSSNaNi said...

rajin nya aanie makan ubat.. akak vitamin obimin ni pun asyik mis je.. hehehe

fiza said...

Rajinnya makan ubat. Saya slalu skip.

Aisyah Husaini said...

wahhhh bagus2..sy pun sk makan2 vitamin ni utk kesihatan dan kecantikan dan utk tutututtututu ha ha gurau je : )

Kniedaz said...

Saya walaupun dah bubuh dalam kotak dispenser macam tu pun asyik lupa je makan huhuhu

Qhaifa Nur said...

senang ada bekas gitu...tahu hari apa tak makan...bab kecantikan/kesihatan suka ni...

aanie said...

@Siti Asiah

yg kosong tu dah mkn dah...hehe...

aanie said...

@~MommyAida~

utk cantik, apa saje kan...? hehe...

aanie said...

@nur anis

hehe..:)

aanie said...

@Liza

sy x berani mkn makjun...

nape nak tutup blog?? huhu...
tq sudi invite...:)dah emel dah..

k keep in touch ye...

aanie said...

@Princess Nur

betul3...obses xpe kot..jgn obes...hehe...

aanie said...

@Pink Lavender

lebih senang utk mencegah....

aanie said...

@JaSSNaNi

apa saje kak...janji kurus ini badan...menyampah tgk badan sendiri kat cermin....huhu...

aanie said...

@fiza

terpaksa rajin...hehe...
istiqamah...:)

aanie said...

@Aisyah Husaini

hahaha...:)

Ujie said...

Rajinnya..saya cuma amik asidfolic hari2..doc suruh.

Tapi kena hati2, kalau dlm bdn dah cukup vitamin tertentu..tak perlu amik vit tambahan. takut dtg sakit lain pulak. :)

Aju Mohit said...

supplement ke ni aanie? apakah jenamanya? pastikan ianya berdaftar dgn kkm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby