06 March 2013

Hadiah besday boy

Semalam besday adam.....balik keje terus singgah giant nak beli kek kat King.....cite pasal potong kek kat next entri......masa tengok kek kat King tu macam tak berkenan....jalan la depan sikit cari kat Secret Recipe......belum sempat masuk SR adam dah tarik g kat kedai mainan.....

Terus la dia capai kereta mainan, bus, kapal terbang dan yang sewaktu dengannya....terus nak bawak keluar....aih, macam tau-tau je semalam besday dia dan mama kena belikan dia hadiah....hadoi.....

Takpelah, belikan je la.....permintaan besday boy kan.....^_^



kemain pilih kete remote control......



dah amik kete, ternampak bas....
terus amik......3 biji haaa.....
dah ada bas besar gabak pun nak jugak beli bas lagi.....



takpelah, asalkan adam happy......




nak 1 lagi ker??


8 org syg adam:

syawalsimpsons said...

syawal bufday ahad ni

shark said...

wahhh best la dia..:)

*azni* said...

happy besday adam..lmbt wish plak..hehe..wah,besarnye bas..kalau main elok2 tak kisah..izzul jenis munoh mainan.abis pecah2 kenderaana dia..

Aju Mohit said...

hemoi hemoi tu kete control tu maknya ke nak main ke adam yg nak ni heheheheh

♥ ROS ♥ said...

Epi belated bday adam... Sonoknya dpt hadiah :)

Alin Marlini said...

pinjam boleh adam...hb adam..smg jd anak yg soleh

Izan Ishak said...

banyaknya bas adam! hehe.. pandai betul dia nak lagi satu tu...

~MommyAida~ said...

wahh bestnya dapat banyak mainan..birthday boy kan..kena turuti kehendak..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby