19 February 2013

Aksi adam di kenduri

Adam macam lambat sikit nak geng dengan budak-budak lain walaupun diorang tu duk berlari-lari la apa la....dia buat hal sendiri je....maybe tak kenal n jarang jumpa.....lagipun takde yang sebaya dia kot.....


 jadi duduk la berkepit 2 beranak ni......



anak manja ni......



masa tengah duduk kat sini, adam nampak ada banyak bekas polisterine .....
dia mintak la sebab dia ingat kat dalam tu ada nasi kot.....



sebenarnya ada pulut kuning dalam tu......
tapi bukannya dia tahu pun....
makan je lah....haha....



 dah bosan, mintak mama snap gambar dia tengah baring-baring.......




 lakonan semata-mata.......




 main game pulak.....
ada baby kacau....nak join jugak.....raisha namanya......
raisha ni kiranya sepupu aku la sebab mak dia makcik aku......wakaka.....sepupu kecik....
kalo dengan adam jadi apa ek?
anak sepupu ek? huhu pening.....




 sweet kan??
jangan nanti ada yang komen cakap adam dah nak adik tau......hehe.....



P/s: Seronok betul semua orang duk puji adam hensem....macam orang korea....hehehe.....takpe lah takde orang puji maknya, asalkan orang puji anaknya......kekeke.....


10 org syg adam:

Kakzakie said...

Hubungan Adam dgn Raisha jadi anak saudara sepupu.

Adam memang macam org Korea/Jepun kakak pun nampak macam itu.

syawalsimpsons said...

mcm2 gaya adam ye

shark said...

nak booking la cam ni..
bole adamm?? hehe

fieda said...

mmg ensem giler adam...

eB said...

im back.... rindu x? he3....
betol3... puji anak2 kiter. kiter yg rs sgt2 best boley... he3

Huda said...

abih sepet mata adam ni ye :) mcm anak2 korea :) encem2..

Qhaifa Nur said...

tak tipu aanie...makin ensem adam ni...

macam Kakzakie cakap ala korea/jepun..dengan mata yang sepet..

Aju Mohit said...

eheheh memang adam dah buleh nak ada adik, kalau gegurl mesti macam korea gurl ;)

Jue a.k.a Ibu 2F said...

memang adam hensem pun sekali tengok mcm anak org korae

wan nurul hezrina abd halim said...

bab sepupu2 nie mmg kalau jumpa yang jauh2 fening nak panggil apa..nak ikut gelaran2 bikin pusing.hohoho..seronok adam pusing2 tuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby