01 February 2013

Biskut bukan untuk dimakan

 Sekali tengok memang macam biskut......
Tapi bila disentuh, dipegang, langsung tak macam biskut.....
Sama la sifatnya macam roti dan kek di entri ni.....
Macam makanan, tapi takleh makan......:)



Dapat kat hotel ni.....
Kegunaannya kalau rasa mengantuk or stress, boleh la ramas-ramas dia......
Kalau rasa penat pegang mouse pun, boleh la ramas-ramas dia.....^_^



11 org syg adam:

Izan Ishak said...

hampir2 nak terkam masuk mulut tadi... hehe...

Kniedaz said...

ooo...untuk eksesais tangan rupanya...hehe

Fiza Rahman said...

Sebijik biskut. Owh...itu kegunaannya yer.

Aju Mohit said...

hihi jangan salah masuk mulut dahla aanie, eii ramas2 ye heheheeh

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

bahaya la if jumpa kat budak2 nnt

Kakzakie said...

Memang macam biskut aanie. Kalau budak mesti dia masuk mulut nie...

Zira Aziz said...

sekali tgk mmg cam biskut...2 kali tgk pn nmpk cam biskut...3 kali tgk, knpm msk mulut.. ha3...

deno said...

memang mcm biskut.. hihik^^

Habbarus sauda softgel said...

Akak, nak sihat dengan harga yang murah? Saya ada menjual pil habbatus sauda yang telah disyorkan sendiri oleh Rasullullah s.a.w. sebagai ubat segala penyakit. murah je kak..! mai la blog saya :)

♥ ROS ♥ said...

ish bhaya jugakkan klu kanak2 mesti nk mkn :P

wan nurul hezrina abd halim said...

nmpk mcm biskut sungguhla..hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby