07 February 2013

Ho ooo ooo....balik kampung......

Hari sabtu ni aku balik kampung......ooo yeah....dah lama tak balik kampung.....rinduuuu....harap-harap la tak jammed walaupun tahu ari sabtu sure jammed.....huwaaaaa......

Kereta dah siap servis dah.....tayar pun dah tukar baru sebab dah ada rekahan.....tak elok untuk perjalanan yang jauh......**melayang duit bonus.....huhu....memang tiap-tiap tahun pun duit bonus habis kat kete je.....servis la, tukar tayar la, aircond rosak la......tapi redha je la sebab itu je kete yang aku ada.....


sejuk je mata tengok tayar ni......
Ingat nak tukar sport rim sekali, tapi takpe la dulu....kumpul duit lagi....^_^



P/s: Susah betul nak update sekarang...line tenet ni asyik putus je....nak bw pun susah.....

10 org syg adam:

syawalsimpsons said...

bestnyer balik kampung

wan nurul hezrina abd halim said...

biasalah tuh aanie..hehe adajer nak kena byr..bela satu ketapun semputdah cam nurulnie hah..bulan nie baiki aircond=)

*azni* said...

selamat blk kg aanie..azni blk nismilan je sbb minggu sudah dah balik kelantan..hati2 di jln raya ye..

Izan Ishak said...

hati2 memandu bila balik kg nnti ye aanie. sama jelah ngan kitorang. awal2 thn byk duit abis ke kete nan satu itu...

Siti Asiah said...

selamat bercuti Aanie, asiah pun blik kg jugak, tapi besok....:)

Aju Mohit said...

syioknya balik kelantan, hati2 dijalanraya

N i e Z a said...

cuti lama..best2 dpt blk kpg kan..selamat beruti..ati2 memandu yer

Alin Marlini said...

Sala Annie...lama x jenguk sini...bz sokmo...

Selamat pulang ke kampug halaman :) drive safely

Huda said...

hati2 di jalan raya ye aanie :)

~MommyAida~ said...

Selamat balik kampung Aannie n family..Selamat bercuti ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby