29 December 2010

Adam yang tak sihat

Selamat pagi rabu...

Rabu yang sejuk dan nyaman....Syok tido malam sekarang ni...sejuk je.....Tak payah nak pasang kipas laju-laju macam nak tercabut...Ingat lagi time pregnant dulu, huh berpeluh-peluh tido...Memang langsung tak sentuh selimut (selimut selimut seploh ringgit)

Malam tadi langsung tak jeling lappy sebab ngantuk yang amat....Lagipun malam tadi adam batuk-batuk...then, lepas minum susu, dia muntah dengan banyak....adui, risau lak...takut semput dia datang lagi...Aku tak biasa dengan semput ni dan takde pengalaman orang2 terdekat....jadi aku cukup risau kalau adam kena...sebab aku taktau nak buat apa...huhu..

Lepas adam tido, aku terus tido sama sebab tau nanti dia akan bangun lagi....Dalam pukul 3 pagi, dia terjaga lagi sebab batuk-batuk...Badan lak panas skit...cepat-cepat aku letak kain lembab...

Pastu kesian tengok dia batuk-batuk, aku bagi dia makan ubat batuk...Aduhai, jenuh nak bagi makan ubat...mengamuk-ngamuk taknak makan ubat...nasib baik dia tak muntahkan balik ubat tu...Macam mana ek cara nak bagi anak makan ubat??Masa kecik-kecik dulu dia telan je..sekarang ni dah pandai refuse lak...geram tul..

Lebih kurang dalam pukul 4 baru dia tido balik...Tapi time tu aku baru je on lappy untuk elak ngantuk time buaikan adam...Takut terbabas g keje lagi, terus shut down balik..Tido lebih baik....

macam ni la gaya kalau dia tak sihat....
 
P/s: Adam dah pandai merangkak dah...malam tadi tengok dia dah boleh merangkak 2,3 langkah...seronok!!! Lama tunggu saat-saat ni...teruskan usaha anakku...:)

2 org syg adam:

lady-D said...

YA ALLAH, BANTAI TDO ATAS LANTAI JER ADAM..X SEJUK KER..HEHE..CIAN MENANTU AKU NI..

aanie said...

dyla: dia dah penat ngesot, landing la jap..huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...