20 December 2010

Office make over...cantik tak???

Surprise!!!
Deko bersama eric aanie...

Jumaat lepas office aku telah di make over kan....
Semua excited la kan sebab nak dapat meja baru, kerusi baru...
Tapi bagi aku biasa je maybe sebab aku x suka dgn dia punye plan kot...
Dia nak buat workstation baru..meja bentuk L dan pc duk tengah2.. 
So ada kebaikan dan keburukannya jugak..
Sebab pc aku dah x privacy lagi!!
Semua yg lalu lalang termasuk bos, bakal bos, yg rasa diri dia mcm bos akan nampak pc kitorang...
Kalau time dia lalu tu tgh baekk buat keje xpe gak..
Buatnya tengah tuut??(terpaksa dirahsiakan)...naya beb...

Tapi kebaikannya, best la dapat meja baru..
Rasa macam lapang skit la sebab dah buang semua barang2 yg menyemak dan barang2 kepunyaan orang sebelum aku...

SEBELUM MAKE OVER..

dah macam tongkang pecah pun ada...nak jalan pun xleh...nasib baik semua slim..hoh..slim kew???
hodoh gile tmpt aku...ekceli ada lagi satu meja komputer kat belah kanan...tapi dah keluarkan dah..
inilah jadinya bila dah xde keje...
3 dara pungutan...:)


 SELEPAS MAKE OVER..

CANTIK TAK???

9 org syg adam:

Anonymous said...

chantek aper nampaklah tersusun cket dr dulu.hehe

nazirulhazwan~ said...

klu cakap cantik dapat ape sis?:P

aanie said...

hezrina: hehe..thx..tu la..kalau x, berserabut je..

nazirulhazwan: dapat pahala je lah...hehe...

Atika Natasha said...

cantik2..
baru ade smangat skit nk k0je pas nih..=)

lady-D said...

WEH, CAM AKU NYE TEMPAT JER TP MEBI AKU NYE LAWA SKET KOT..HAHAHA..EH, MU JBTN MANE WEH??

aanie said...

atika: ha'ah semangat kesukanan ada la..hehe...

dyla: tmpt mu lagi lawa ke?kasi tunjuk la...hahaha...
nama tmpt keje dirahsiakan...hehehe...nti aku pm mu deh...

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

cantiklah jugak...tapi tempat komnputer kurang best

~Nieza Journey~ said...

macam cantik jerkkkkkk ...
boleh letak gambar anak banyak2 ... ;)

aanie said...

cik jue: ha'ah..tmpt pc x best kan?mcm dah xleh nak main tenet sgt dah..nti kantoi dgn bos..huhu...dulu pc sy tersorok la gak..

k.nieza: ha'ah kan..nanti nak beli frame la...thanx akak..hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...