16 September 2010

Cerita raya

Fuhhh....fuhhh....berhabuk sudah belog aku ni.....tuan rumah cuti raya, belog pun cuti gak....ye la, biasa aku update belog kat opis je....malas nak update kat umah sebab takde laptop lagi.....kat umah kan ada pc? tapi tu incik suami punya....dia 24 jam ngadap pc ni...aku dapat jenguk kejap2 je....(hehe..alasan nak laptop la tu)...

Malam semalam baru sampai dari kampung.....actually aku dah balik dari hari ahad lagi...tapi aku kena tinggal kat umah MIL dulu sebab incik suami dah kena keje hari senin....tahun ni sepatutnya giliran umah mertua, tapi disebabkan mak ngan ayah aku x tengok adam lagi, so kitorang kena la beraya kat kampung aku...hehehe...tapi sebelum balik kampung aritu kitorang dah singgah umah mertua dah.....ye la, umah dia otw je.....jadi, masa nak balik kl ahad lepas aku dgn baik hatinya bagitau incik suami suruh tingalkan aku dan adam kat umah mak mertua....kiranya beraya gak la.....fair kan??

Semalam mertua aku hantar aku balik kl sambil diorang dtg beraya kat umah adik-beradik diorang yg ada kat kl ni...aku n adam pun ikut la skali beraya sambil kutip duit raya...hehe...masa beraya kat gombak, kami singgah la lalu je  kat umah jutawan kosmetik yang femes sebab kes berprofil tinggi tu Datuk Sosilawati....besar gaban gak umah dia...pintu pagar dia je pun rasanya x mampu aku beli.....huhu...aku ada amik gambar umah dia, tapi malas nak tepek....huhu....

0 org syg adam:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby