17 September 2010

Sambung cuti

Dinginnya pagi ni....bangun pagi tadi belum hujan lagi....bila dah siap2 pakai baju semua, tiba2 hujan turun, lebat lak tu....hujan pagi2 cmni ni syok kalau sambung tido....incik suami lak bangun2 je tanya cmne nak pasang carseat adam hujan2 cmni? pastu terus sambung tido balik...sabar je la.....huhu harini terpakasa amik EL....bukan sebab nak sambung tido ye....tapi sebab kesian kat adam....takkan nak angkut dia tengah2 hujan lebat ni....kalau dia demam, akak gak yg susah...huhu...

Adam lak pagi2 lagi dah bangun.....aku ni kalau dia dah bangun, xde maknanya aku nak sambung tido balik.....sibuk la dia duk bising2 suruh aku bangun main dgn dia....pening kepala....ni dia tengah tido aku lak xde selera nak tido....aik, tido xde selera ke?

P/s: Harini cuti nak g mana ek???hehe....

1 org syg adam:

eynda said...

Selamat hari raya :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby