20 September 2010

Kembali bekerja!!!!

Wah, cuti sakan ek aku tahun ni....hehe, takde la sakan sangat tapi tahun ni rasa lain skit sebab tahun ni aku ambik cuti lepas raya.....biasanya aku ambik cuti sebelum raya sebab nak puasa kat kampung....tapi sebab nursery adam tutup lepas raya, terpaksa la aku ikut cuti gak....

Hmm bila dah cuti lepas raya ni rasa mcm lapang skit la....nak nak lagi aku balik kl awal sebab incik suami dah keje....aku yg masih bercuti ni terpaksa la duk umah jadi surirumah sepenuh masa utk beberapa hari....hehe, best gak ek....

Pagi tadi masuk opis rasa sunyi je opis ni....mana semua org pegi? hairan bin ajaib betul.....sepatutnya arini semua dah keje....ada la 2,3 org je yg dtg...budak2 praktikal je....membe2 yg baik dgn aku pun xde....biasanya diorang dtg lebih awal dr aku....jammed ke?rasanya tak, sebab tadi aku datang jalan lengang je....diorang sambung cuti kot...huhu...arini takde kwn makan!!!huwaaa.....terpaksa la mkn sendiri2....

Bila dah masuk keje ni kena la rajin2 skit buat entri dan bw....barulah masyuk...kekeke....berblog pun x sampai setahun jagung lagi dah ckp pasal masyuk....hehe....bak kata Ben, hidup kena ada matlamat....tapi bukannya ramai pun yg singgah kat blog aku ni....masa minggu raya ari tu lagi teruk....satu hari nak dapat sorang view pun susah....huhu...sedih.....kena pertingkatkan lagi ni....kena banyak belajar lagi.....

1 org syg adam:

nur said...

memang kagum jugak dgn redmummy nih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby