09 October 2013

WW: Tak cukup sebungkus......

mesti at least 2 bungkus sorang......
sebab sikit sangat.....:)
dulu aku beli 80 sen je sebungkus...
baru-baru ni dah naik 90 sen.....

sesapa yang duk kl tau la kedai ni.....
kat area kg baru.....femes katanya....


8 org syg adam:

Qhaifa Nur said...

nasi lemak KL..1 bungkus tak cukup aanie...

Kakzakie said...

Kalau harga tak sampai seringgit tu murahlah aanie.. ada guna daun pisang tu yg best:)

syawalsimpsons said...

alahai sue tak tau ni...

Zuraidah Butang said...

90 sen pun dah murah..tp nampak mcm kecik jek..hehe

Aju Mohit said...

aduiii entri ni buat nafsu makan aju membuak2, tgh diet ni aanie, dah 2 ari tak makan nasi muahahahaha

adianiez AIDA said...

dulu ada nasi lemak 60sen kat sini. pastu naik 80 sen. now da jadik singgit. tapi masih kecik! ha ha ha...

bdk johor said...

nasi lemak memang terbaik. kalau bubuh sambal lebih.. peh!! terangkat. haha

~MommyAqilMedina~ said...

wahh tau!kat lorong ape ntah..tak ingat..selalu jugak pg beli situ..hehee..sebab sedapp..makan dengan lauk pon marveles..heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby