03 July 2012

Promo: Balang biskut raya Tupperware

Pink Ruby Counterpart 900ml



Menarik kan balang biskut raya ni? ianya kedap udara, ianya pink dan ianya sudah tentu la Tupperware......sila dapatkan balang ni dengan kadar segera sebab ianya mungkin terjual macam goreng pisang panas......

Harga retail ialah RM99.90...tapi saya hanya jual dengan harga RM85....menarik bukan?? 

Jika berminat sila komen di entri ni atau emel saya di aaniea@yahoo.com.

13 org syg adam:

wan nurul hezrina said...

cumil balang2=)warna menarik..

Ardini Humaira said...

dni tak buat biskut raya tahun ni sebab beraya kat perantauan. tempah aje hehe... balang biskut pun tak ada. sebab tak de orang nak datang beraya.. sobsss

Huda said...

cantik kan kaler dia..rasa mcm nak beli jugak utk diri sendiri..huda dah lama x jual tupperware sbb xde modal :)

Masya said...

cantiknya warne lain dr yg lain... maknenya plastiklah kan.. bukan balang gelas.. sesuai kalau kat rumah ade budak kecik..

♥ ROS ♥ said...

Haishh menarik... Haruslah terjah tupperware... Hahahah

kaklong said...

3bj ke 6bj?

aanie said...

@wan nurul hezrina

cumil kan...

aanie said...

@Ardini Humaira

tempah je pun kena ada balang gak....mana tau tetiba ada yg tersesat...kekeke.....

aanie said...

@Huda

jual sikit2 je ni....utk kwn2 opis....

aanie said...

@Masya

a'ah, plastik....x yah risau pecah ke hape...

aanie said...

@♥ ROS ♥

silalah terjah....

aanie said...

@kaklong

1 set tu 3 biji je kaklong....kalo nak 6 biji, kena beli 2 set la....

ieedaz @ mama_isha said...

wahh..dh promo balang kuih raye eh..mood raye dtg mai dah..hhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby