04 July 2012

Wordless Wednesday | Adam and his cars

 3 kenderaan favourite adam.......



 keyboard adik aku jadi mangsanya.....



 main panjat atas keyboard......



 ralit je dia main camni......takde sape yang ajar.......



dah boring main kat bawah, main kat atas rak tv la pulok......


22 org syg adam:

Liza said...

Eh, playmat kiter sama la.... Pandai Adam main.. Klaau my Adam, dah lama kena baling, dia main kasar.. huhu..

Huda said...

hehe..comel :) lukman lom pandai main cars..

ieedaz @ mama_isha said...

wahh anak lelaki kan..suke la main car tu..comel!

*azni* said...

mcm izzul gak ni banyak koleksi kereta n sodok keh kat umah tu..naik semak dh azni tgk..pastu boring main bwh main ats kabinet tb..haiss...

syawalsimpsons said...

mmg samo ngan syawal la...car sajo...

Kakzakie said...

Heee... Adam.. Adam.. main kereta khyusuk betul. Atas rak tv memang tempat paling dia suka kan aanie... kakak pun tahu.:)

Syira said...

salam

budak2 kalau x kacau saya buat kerja dah cukup dah ;)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

eh elok jer rupa car adam..pandai dia jaga barang..kalau zikry dah xda rupa dah..tayar tercabut..badan keta pecah

Qhaifa Nur said...

besarnya mainan adam...
seronok main atas, bawah...

aanie said...

@Liza

oh ye ke? sape yg ada anak laki mesti beli playmat ni.....

dia x baling, tp sy yg baling sb tension duk kacau je....hehe...ntahpape...

aanie said...

@Huda

tunggu dia besar sikit lagi.....:)

aanie said...

@ieedaz @ mama_isha

a'a, suka sgt main car.....

aanie said...

@*azni*

sodok keh....hakhak....aanie sampai skrg xreti nak sebut sodok tu dlm bahasa kl.....haha....

aanie said...

@syawalsimpsons

car sajo.....janji bahagia....:)

aanie said...

@Kakzakie

hehe..tu la kan...kakak pun dah tahu kan perangai adam ni....

aanie said...

@Syira

salam...

a'a...mmg bahagia kalau dia buat hal sendiri...blh la kita buat keje....tp xpe, kadang2 penyeri penyibuk pun ada gak....hehe....

aanie said...

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty

nampak je elok tu rina....padahal sodok tu(xtau dlm bahasa kl) dah tercabut tayar...
kete merah tu dah pecah, siap ikat getah lagi....
cuma lori pasir je elok....tahan lasak kot....

aanie said...

@Qhaifa Nur

tempat favret dia kak...:)

fiza said...

Budak lelaki & kereta...tak dpt di pisahkan.

♥ ROS ♥ said...

byknya car dia... :)

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah banyaknya car dia, budak2 lelaki mmg suka toys car

wan nurul hezrina said...

sama cam sofia n merah suka sgt bergantung n main2 depan tb..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby