02 July 2012

Pengaruh wipeout

Adam memang suka sangat tengok wipeout.....pastu gelak-gelak bila tengok orang tu jatuh.....dia bukan cakap nak tengok wipeout, tapi cakap nak tengok JATUH......hehe....

Petang masa balik keje aritu bukak la wipeout......sekali, malam tu dia masuk bilik punggah pampers-pampers dia bawak keluar......ingatkan nak buat apa, tapi nak buat ini......


 main game macam wipeout......




dia tiru game mula-mula macam yang ni......




start.....



 lari...lari....



 jatuh......


Sebijik tiru wipeout......dalam hati "ish, budak ni ....suka sangat meniru......"
Nasib baik mama tak minat wrestling......kalau tak, habisla.......huhu....



budak notti mama......


13 org syg adam:

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

ha ha ha clever boys, banyaknya beli stok diapers...kita pun suka tengok citer tu

MyeAqma said...

kak ani... umah awak besar kan? jeles sy!

Kakzakie said...

Bijak Adam.. boleh dia terfikir nak guna pampers dia tu aanie.

Mesti terkekek-kekek dia bila tengok org terjebur dlm air. Seronok program ini...:)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

ya ampun yg nama adam mmg perangai gituew kot ngeeee

aanie said...

@Anje a.k.a Mama_Balqis

a'a, beli time sale....kalo x, x byk camtu....hehe...

aanie said...

@MyeAqma

ruang tamu besar la jugak....penat nak manyapu....haha...

umah baru awk besar tak?

aanie said...

@Kakzakie

itu la kak, kuat betul imaginasi budak ni....

memang terkekek-kekek pun...suka betul dia tgk org jatuh dlm air tu...

aanie said...

@☆*♥L@dy @yU♥*☆

adam u pun macam ni jugak? hahaha....

ieedaz @ mama_isha said...

bijakla adam ni....comel lak tu!

Qhaifa Nur said...

banyaknya stok diapers adam...
mama tak kisah, adam lagi suka...
bijak..bijak..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

pahhh..bnyknya stok diaperss adam..bebudak mmg suka tiru kan..



sy dan hubby lak x penah tgk wrestling tp apesal zikry sy pandai buat aksi wrestling kpd diri sy ekk..huhu..sakit giler badan ni kena wrestling ngan dia

fieda said...

wah..syok adam ye main tu..

wan nurul hezrina said...

budak umurnie keja dia copy n paste jew=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby