16 December 2011

Ole-ole dari Phuket, Thailand

Alhamdulillah....hubby sampai dari Phuket awal pagi selasa lepas......lebih kurang dalam pukul 1.30 pagi aku keluar jemput dia kat depan opis.....otw balik singgah mamak jap sebab hubby lapar....kesian dia kat sana tak de makanan halal.....

Dalam pukul 3 pagi baru kitorang sampai rumah.....sampai-sampai je terus selongkar beg.....kekeke.....nak tahu gak apa yang hubby bawak balik untuk isteri yang terchenta nih....ada ke tidakkkkkk?


 T shirt cap phuket.....haruslah ada sebab aku dah kirim awal-awal lagi sebelum dia pegi.....


 2 helai je yang aku muat....yang lain-lain semua kecik....maybe hubby ingat aku ni kecik kot....tu yang dia beli semua saiz kecik.....tapi yang ni lak macam terlebih besar lak.....hmm....


3 ketul FM phuket......


bila mama paksa adam bergambar dengan FM tu....
 hobi adam ialah menyusun FM-FM itu mengikut suka hati dia.....
tak penuh lagi fridge ni...ada sesapa nak derma FM tak? hehe....


 see?? dah ada tukang susun dah....hmmm....
 
Nampaknya itu je yang sempat dibeli oleh hubby.....orang laki mana la nak reti beli souvenir benda alah macam ni.....ini pun dah kira ok dah....hehe....hubby cakap dia nak belikan perfume untuk aku, tapi dia tak jumpa lak kedai perfume...kedai baju banyak la.....tak pe lah...ini pun tak mengape.....hihi....

44 org syg adam:

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

t-shirt dgn FM wajib beli..


adam rajin susun..kalau anak sy dia ambik terus masuk kotak mainan dia huhu

Kakzakie said...

Adam masih kecik, bila besar sikit dia dah tahu nak cantik mesti dia akan susun baik punya...

azam said...

hehehe...best nyer....

Nak 1

aanie said...

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty

itu pun dah banyak hilang...dia sorok merata..haha....

aanie said...

@Kakzakie

silap-silap dah besar dia xnak main dah...hehe....

aanie said...

@azam

nak yg mana 1? hehe....

syawalsimpsons said...

syawal susah nak di ajak bergambar

sahromnasrudin said...

agak2 sy leh dpt satu tak?? hehehehee

Qaseh Gifts said...

Cantik lah FM tu!

Jom baca ni ~ Tips Penyediaan ke Musim Persekolahan!

fiza said...

Harus kirim FM klo gi oberc ☺☺

Izan Ishak said...

best tu dpt ole2 dari phuket...

Salina@IbuAqil said...

Kira ok tu dear.. Hubby ada inisiatif belikan ole2.. ;)

Qhaifa Nur said...

rugi kalau pergi tempat orang tak cari FM ni....

dah letak, nampak cantiknya..

MamaYatie said...

better than nothing dear!

samalah ngan anak2 saya..asyik berubah jer kedudukan FM tur...huhu

Myra Jay said...

Bestnyer ada FM..

Nak 1 :)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

FM pguket yg bentuk bolat tue sama ngan yg ai punya kat mesia ngeee...tshirt lawa~

wan nurul hezrina said...

nurulpun baru dapat fm dr adik ipar..dia g vietnam..suka gak tgk mcm2 uniknya fm nie..kalau dapat tukar2 fm lagi syokk

wahida said...

aku kalau jenjalan pun t shirt dan FM wajib beli...keychain pun sama...

ajumohit said...

Ini mmg souvenir wajib beli ni aanie, xpe tandanya hubby ingat Kat wife dia hihi

cikpuanhady said...

waa..lawo tshirt tuhh..fm itu wajib bila gi jenjalan..hihih..sebagai tanda ingatan..

kaklong said...

hubby perasaan badan anie mcm mula2 kahwin dulu kot..heheheh!

cikpuanhady said...

dear, jom aktif ga..me pon baru nak aktif balik ni..join yg senang2 aje..leh kumpul fm bnyk2..haha..

Alin Marlini said...

alamak ada FM...bestnyer...

zareliqa afiqa said...

hehe..best lar.Klau g memana mesti nak beli tshirt tempat yg kita lawat tu.kan2? :)

Atenyana said...

bestnyer!:)

aanie said...

@syawalsimpsons

sama la dgn adam ni pun....heeee...

aanie said...

@sahromnasrudin

insya-Allah....tunggu ek...:)

aanie said...

@Qaseh Gifts

thans dear..:)

aanie said...

@fiza

a'ah, betul tu...:)

aanie said...

@Izan Ishak

hehe...ok la tuu..

aanie said...

@Salina@IbuAqil

tu la....kalo tak de pape lagi teroks kan...huhu...

aanie said...

@Qhaifa Nur

a'ah, sebab fm kecik je..jimat space..hehe...

aanie said...

@MamaYatie

minat betul diorang dgn fm ni kan.....

aanie said...

@Myra Jay

best kan...cantik je tgk peti ais...

aanie said...

@☆*♥L@dy @yU♥*☆

ooo ye ke? phuket punye ke?

aanie said...

@wan nurul hezrina

tu sb suka join GA dulu sb dpt hadiah fm..hehe..skrg dah malas...

aanie said...

@wahida

a'ah, keychain pun ok gak kan....

aanie said...

@ajumohit

hehe...bila dah balik tak macam tengah rindu ponnn...huhu...

aanie said...

@cikpuanhady

t shirt lawa...tp terlebih besar...huhuh...

aanie said...

@kaklong

tu la...padahal tiap2 hari dia cakap kita dah gemuk....huhuhu....

aanie said...

@cikpuanhady

hehe..tengok kerajinan la...malas betul skrg ni..huhu...

aanie said...

@Alin Marlini

hehe..best la jugak...

aanie said...

@zareliqa afiqa

a'ah, tp tu la kadang2 kain dia x elok...kena cari yang ok kan....

aanie said...

@Atenyana

hehe..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby