08 February 2012

Sensor kete pun nak curi.....

Kejadian minggu lepas......
Pegi keje macam biasa.....
Lepas hantar adam kat nursery, tengok bonet kete ada 2 lubang.....


 sensor kete dah hilang!!!!




Zoom in sikit....
nampak kesan kena korek.....

Panas betul hati nih.....
Tak paham apa masalah dia.....

Ingatkan rumah baru lebih selamat sebab ada pak guard.......
Lain la kat rumah lama...takde pak guard.....
Calar-balar tu perkara biasa.....

Semoga Allah melindungi kami.....

8 org syg adam:

Ijah EmoTemo said...

ya allah , itu pun nak curi T_T

Pretty Ryna said...

bahaya kan.....abes semua nak korek2..aritu kereta ryna pun sama...lubang kunci pun diaorg korek...geram sgt

azam said...

adoi.....ini pun jadi ye......

jahat sangat dah ni.....

kaklong said...

hebat!
kerja orang biol nih...!

MamaYatie said...

uiiit..br hari ni saya tau benda alah ni boleh dicurik...hampeh betul pencurik tu..

wan nurul hezrina said...

kalau kat kampung keje mat gian nie..asalkan bleh jer nak curik

fieda said...

mmg takder keje sungguh la dorang ni..

Myra Jay said...

Aiyakkk!! sensor keta pun nak curi.. Apa motip kan??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby