29 May 2012

Demam rindu......

Malam tadi adam demam.....maybe dia demam rindu kat abah dia kot......sebab sebelum tu dia ok je.......tapi masa aku tengah masak, dia sibuk nak tolong......bila aku marah, dia nangis panggil abah dia......lepas makan, aku lipat baju.....pastu dia pun tolong gak la.....tapi tetiba dia nangis.....macam beria sangat nangis......aku dah pelik dah.....

Pas tu masa tengok tv nampak dia duk melepet je.....sekali tengok badan dia dah panas dah.....terus bagi ubat n tido awal.....

Pagi tadi dalam kul 5.30 pagi adam dah kejut aku bangun.....ingatkan nak mintak susu, tapi rupa-rupanya pampers dia dah penuh mintak tukar.....dah salin pampers tu boleh lak dia amik remote suruh bukak tv.....adoi...nak tengok cite apa la pagi-pagi buta ni......hehe....macam-macam hal....


Sebenarnya bukan adam je rindu kat abah, abah pun rindu kita gak....hehe....malam tadi abah suruh send gambar mama ngan adam.....katanya rindu serindu-rindunya......hikhik......maklumlah, dah dekat 2 minggu dah tak jumpa.....huhu...cepat la balikkkkk!!!!


main bedak je keje dia.....huhu.....


24 org syg adam:

Kakzakie said...

Dah lama juga aanie... memang rindu-rinduanlah kakak faham sangat. Usah kata Adam yg rindu mama-papa pun sama juga...

Bila baliknya?

wan nurul hezrina said...

alahai kesian adam.tepon selalulah kot abah2 bg adam tak rindu sangat=)

syawalsimpsons said...

ala ciannyer..abahnyer outstation lamo tu...2 minggu...mmg rindu bangat la tu..syawal pon samo..demam..mmm...sadis la bila tgk anak demam ni..sebab dah lamo tak demam kan...

Izan Ishak said...

alahai.... siannya adam dah lama tak jumpa abah ye. dekat 2 minggu lama tu! patutlah sampai demam2 dibuatnya.

LydSunshine said...

Hahah.. comelnya muka comot main bedak. Sian kat budak2 kan? Kalo rindu, mesti tak keruan jadinya.

Qhaifa Nur said...

cian adam rindukan papa...
2 minggu memang lama tuh, sabar ok sayang dan mama juga.....

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

lama berpisah harus la rindu ketat2 ni....get well soon adam

Adylia Qarissa said...

confirm rindu!! lagi2 mama adam hehee

aanie said...

@Kakzakie

memang rindu pun kak....huhu...

2,3 hari lagi balik la kot....susah nak jangka bila keje dia blh siap....

aanie said...

@wan nurul hezrina

memang tiap-tiap hari abah dia tepon....tp adam xnak cakap....dia tahu angguk je bila abah dia tanya....hehe.....

aanie said...

@syawalsimpsons

rindu bangat....huhu...
tengok anak demam, dgn kita-kita pun rasa mcm nak demam.....

aanie said...

@Izan Ishak

lama kan?? kali ni outstation paling lama....x larat rasanya....:(

aanie said...

@LydSunshine

em, tu la....kalau org tua pun sama...jadi x keruan gak....mkn x lalu, tido x lena....kekeke....

aanie said...

@Qhaifa Nur

lama kan?? huhu....mmg kena byk bersabar ni....

Nora Talib said...

sian adam. sabar ye mama adam & adam.....

Aju Mohit said...

Alahai siannya mama ngan Adam Rindu abah ye, moga adam cepat sembuh ye, nanti abah balik mesti Adam seronok sgt kan, mama pon sama ;)

MamaYatie said...

ololo...ciannya hero korea ni..rindu la tur, tak biasa berpisah kan..

LYAfrina said...

lama gak tu...
ololo..sbr eyh.. xlama nnti blh la jumpa.. suka tgk mata adam y sepet tu.. mmg muka korea la.. bla bsr msti mcm hro korea ni

~♥ iella ♥~ said...

sian Adam...


http://fadthnwan.blogspot.com/

Cik Jannah said...

oloo kesiannya adam. lama tu dah 2 minggu tak jumpa abah dia. demam rindu la tu. sian adam

Chuu Muqhlis said...

omak aih., tkejut tgk gambo adam hahaha

kaklong said...

loorrr..lamanya..2minggu tu...
mama nya lgi lah rindu,..ahaks...!

d_LA said...

out stesen ke?bape lame kene tnggal?
mamanye pun rindu kat abhnye jugak tu..sian adam smpai demam2 rindu..cpt baik ye adam

Myra Jay said...

Penuh bedak kat muka ha..

Siannya Adam rindu kat Abahnya ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby