22 May 2012

Kisah adam 2

Alhamdulillah......semput adam dah makin baik....adam pun dah lasak macam biasa.....makan pun dah berselera macam biasa......macam kata Aju....bila dia dah berselera makan tu maknanya dia dah makin sihat.....bila tengok adam macam tu, rasa lega sikit hati ni.......

Sebenarnya adam memang ada lelah sebelum ni......tapi tak seteruk ari tu.....lagipun adam dah lama sangat tak kena lelah ni......last kena masa kat entri ni.......biasa dia selsema dan batuk sikit-sikit je......tak sempat kena lelah.....tapi ari tu batuk je terus lelah..... 


Kalau takde aral, insya-Allah hubby balik arini.....harap-harap cepat la keje dia siap.....


 hero mama......


Robocop....



P/s: Hari ni 1 Rejab......ramai yang berpuasa ari ni.....selamat berpuasa!!!

7 org syg adam:

syawalsimpsons said...

moga adam cepat sihat tau...tak mo sakit2...cian mama susah hati

Alin Marlini said...

hehehehe..kreatip adam ni...

Qhaifa Nur said...

kreatif macam abang aiman juga....

kaklong said...

oh my hero!

Izan Ishak said...

suka tgk adam.. makin besar makin bijak.

Kakzakie said...

Harap terus sihatlah aanie... lelah kalau jaga betul boleh terus hilang bila besar tapi kalau tak pantang boleh berpanjangan aanie.. tengok keletah dia macam tak percaya dia boleh kena lelah..

Myra Jay said...

Selamat berpuasa jugak ;)

MJ pun puasa rini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mama & Abah

Adam Hakeem

Our Baby